رئیس قوه قضائیه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی؛

دشمن انتقامی سخت خواهد دید منتظر باشد

اقتصاد ایران: رئیس قوه قضائیه گفت: اخلاص ، بصیرت و ولایتمداری ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود که در همه صحنه ها مرد میدان و حامی مظلومان بود و وصیت نامه ایشان در حقیقت ولایت نامه است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان ، افزود: رهبر انقلاب فرمودند مکتب شهید سلیمانی باید تبیین شود، این مکتب در امتداد مکتب امام و عاشوراست که باید برای نسل حاضر و آتی تبیین شود که نخستین شاخصه آن اخلاص شهید سلیمانی است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: کسی که همه وجود او آهنگ خدا دارد برای خدا حرکت و جهاد کرد، امام بزرگوار ما کتاب و سخن بسیار دارند و در جایگاه شخصیت متحول کننده و بوجود آورنده انقلاب عظیم بودند که فرمودند عالم محضر خداست . اگر کسی قبل از هر چیز و بعد از هر چیز خدایی حرکت کند رمز زندگی او خواهد بود .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه دومین شاخصه مهم سردار سلیمانی بصیرت اوست ، تصریح کرد: کسی که بصیرت دارد دوست را می داند دشمن و ترفند های او را می شناسد و بصیرت در دین موضوع مهمی است که رهبر انقلاب بارها بر داشتن آن همگان را مورد تاکید قرار دارند و شهید سلیمانی بصیرت داشت.

رئیس قوه قضائیه افزود: کسانی که خطرپذیر و در یک کلمه مرد میدان باشند، چند نفر هستند؟ اگر کسی خطر پذیر بود و در مسیر ولایت و آنچه را که ولی فقیه گفت نصب العین خود در تمام زندگی قرار داد؛ او ولایی است.

وی افزود: کارنامه شهید سلیمانی حاکی از انسان با بصیرتی است که در همه زندگی اش بصیرت موج می زند.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی ولایت مداری بود و وصیت نامه او در حقیقت ولایت نامه بود.

 دشمن انتقامی سخت خواهد دید

رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن انتقامی سخت خواهد دید، منتظر باشد؛ تا کنون جلوه‌هایی بوده است، اما زمان و مکان آن را نیرو‌های مقاومت تعیین می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی و همراهان، تصریح کرد: سردار سلیمانی منطق و حجت قاطع داشت، اما در مقابل کسی که منطق نپذیرد؛ تنها منطق، مقاومت و ایستادگی است.
وی افزود: حاج قاسم در منطقه تولید قدرت کرد که هرگز نباید به سردی بگراید.
رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن بداند با ترور مردان خدا و سرداران سپاه ما، امروز بیش از پیش و هر زمانی باور مقاومت، ایستادگی و سازش نکردن با دشمن در مردم منطقه وجود دارد.
وی خطاب به قاتلان و آمران ترور سردار شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: زندگی پس از این بر آن‌ها سخت خواهد گذشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ