شهردار رشت :

پروژه‌ های عمرانی شهر به زودی وارد فاز عملیاتی می‌ شوند

اقتصاد ایران: گیلان_شهردار رشت طی جلسه ای با نمایندگان قرارگاه خاتم‌ الانبیاء گفت: با رایزنی‌هایی که امروز بین دو طرف انجام شد، پروژه ‌های عمرانی شهر رشت به زودی وارد فاز عملیاتی می ‌شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، سید محمد احمدی، شهردار رشت در جلسه مشترکی که بین شهرداری و نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد، اظهارداشت: پروژه‌های‌عمرانی شهر رشت به زودی وارد فاز عملیاتی می‌شوند.

شهردار رشت اجرای پروژه ساخت دو تقاطع نیروی دریایی و امام حسین (ع) توسط قرارگاه خاتم الانبیاء را از جمله این پروژه‌های اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر فاز مطالعاتی اجرای این دو پروژه به پایان رسیده است.

احمدی با تاکید بر ظرفیت‌های بسیار خوب قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای پروژه‌های عمرانی، همکاری مشترک شهرداری و قرارگاه را برای کلانشهر رشت سازنده دانست و تصریح کرد: شهروندان منتظر هستند تا پروژه‌های مهم شهر هرچه زودتر عملیاتی شوند و نتیجه این همکاری‌های مشترک به ثمر بنشیند.

شهردار رشت ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب را از جمله مواردی که وی روی انجام آن تاکید بسیار فراوانی دارد خواند و اذعان کرد: اجرای این پروژه از جمله اولویت‌های شهرداری است که اعضای شورای شهر نیز تاکید زیادی در بحث ساماندهی این دو رودخانه داشته اند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های ما در مجموعه شهرداری شفاف است و تلاش می‌کنیم بستر‌های توسعه شهر رشت با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها فراهم شود.

شهردار رشت به جلسه هفته گذشته خود با محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این جلسه به ما قول مساعد دادند تا در بحث تخصیص منابع مالی و اعتبارات جهت اجرای پروژه‌های مهم شهر رشت کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه قرار است، هفته آینده جلسه دیگری با حضور استاندار گیلان، نمایندگان مردم گیلان در مجلس و تعدادی از نهادهای استان در تهران با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شود، افزود: امیدواریم با حمایت‌های استانی و ملی بتوانیم پروژه‌های مهم کلانشهر رشت را که از جمله مطالبات مهم شهروندان است در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ