خرید آب تصفیه‌کن خانگی با بهترین قیمت در راد گستر نوین

اقتصاد ایران: حتما شما هم کم‌ و ‌بیش با عوارض ناشی از استفاده از آب شرب دارای املاح معدنی زیاد، آشنایی دارید. متأسفانه به دلیل شرایط خاص خاک‌های سرزمین ما و اقلیم گرم و خشک اکثر نقاط ایران، آب های زیرزمینی که بیشترین حجم تامین آب شرب شهری و روستایی را شامل می شوند، از کیفیت مطلوبی هم از نظر طعم و مزه و هم وجود املاح معدنی بالا مثل کلسیم و منیزیم و سدیم، برخوردار نیستند!

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، دستگاههای تصفیه آب خانگی که بهترین برندهای آن متعلق به دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشند، می توانند شرایطی را برای بهبود کیفیت و طعم و مزه آب شرب مورد مصرف خانواده ها فراهم آورده و از بروز بیماری های مانند مشکلات کلیوی و سنگ‌سازی کلیه جلوگیری به عمل آورند.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

اگر به دنبال یک دستگاه با کیفیت تصفیه آب خانگی می گردید، بهتر است بدانید که دستگاه تصفیه آب تایوانی، با هر نام و نشان و برندی که باشد، از بهترین دستگاههای تولیدی در جهان می باشند که مجوزهای مربوطه را از سازمانهای جهانی به منظور استفاده و بهره‌برداری، دریافت نموده اند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی
یکی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب، می تواند سافت واتر، سی سی کا، آکواپرو، و... باشد که خوشبختانه در بازار ایران هم قابل دسترسی هستند.

از خصوصیات بارز یک دستگاه تصفیه آب تایوانی، تنوع در تولید محصولات و همچنین مطابقت با شرایط کیفی آب های مناطق مختلف ایران بوده که با توجه به این امتیاز، می توان به راحتی با توجه به نوع مشکلی که آب شرب یک شهر یا استان دارد، آب تصفیه‌کن خانگی مربوط به همان شرایط را خریداری نمود و به این ترتیب بیشترین عملکرد و بازدهی را از دستگاه انتظار داشت. 
تکنولوژی های به کار رفته در هرکدام از مدل های یک دستگاه تصفیه آب تایوانی، قابلیت این را دارند که علاوه بر حذف املاح و مواد معدنی مازاد؛ انواع آلودگی های آب از جمله شیمیایی و آلی و میکروبی و ویروسی را هم از بین ببرند و همچنین آب را از وجود هر گونه فلزات سنگینی مانند سرب، جیوه؛ کادمیوم و... عاری سازند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اورجینال، بهتر است قبل از هر کاری سعی کنید که از طریق نمایندگی های معتبر فروش این خرید را انجام دهید. زیرا علاوه بر اطمینان از اصل بودن دستگاه خریداری شده می‌توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی های نمایندگی هم استفاده نمایید.

اما حتما هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب از جمله دستگاه تصفیه آب تایوانی، باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

مثلا اینکه تنوع در تولید دستگاههای تصفیه آب می تواند کمی شما را دچار سردرگمی کند. بعضی از مدل ها وجود دارند که تک‌فیلتر هستند و از قیمت پایین‌تری هم برخوردارند. خوب به طور حتم این مدل ها نمی‌توانند پاسخگوی همه توقعات شما در ارتباط با تصفیه آب باشند و تنها کارایی اینگونه مدل ها می تواند در جداسازی ذرات درشت و شن و ماسه و سنگریزه باشد و نه چیزی فراتر از این!

دستگاههایی که به روش اسمز معکوس به فرایند تصفیه می پردازند، بهترین و کاملترین دستگاه از نظر عملکرد و نتیجه هستند.
در یک دستگاه تصفیه آب تایوانی، از جمله برندهای معتبر سی سی کا، آکوا پرو و سافت‌واتر، روش اسمز معکوس به عنوان پایه تصفیه در این دستگاهها درنظر گرفته شده است که طی مراحل 6 ،7 و یا 8 گانه، می‌توانند به خوبی تمامی املاح و مواد معدنی و آلودگی های میکروبی را از بین ببرند. حتی با وجود این دستگاهها ویروس‌ها هم در امان نخواهند ماند و به نوعی گندزدایی هم در این دستگاهها همزمان اتفاق می‌افتد. برای تهیه و انتخاب بهترین دستگاه آب تصفیه کن به نکات مهم خرید تصفیه آب زیر توجه فرمایید:

  • حتما در هنگام خرید نوع فیلترهای استفاده شده در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. مهمترین فیلتر موجود در دستگاه، فیلتر ممبران می باشد.
  • چند مرحله ای بودن دستگاه بستگی به کیفیت آب مصرفی شما بازمی گردد اما دستگاههای 6 مرحله ایی به بالا از کامل‌ترین دستگاهها محسوب می شوند.
  • خرید از برند معتبر و نام آشنا
  • جنس فیلترها و مرغوبیت آنها
  • نحوه باز و بسته کردن اتصالات 
  • جنس شیرخروجی آب که بر روی سینک ظرفشویی نصب می شود که باید از آلیاژهای مرغوب تولید شده باشد.
  • داشتن استاندارد های لازم
  • متناسب بودن با فضایی که برای نصب دستگاه درنظر گرفته اید.
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و دسترسی آسان به قطعات برای تعویض

همگی از نکات مهم هنگام خریداری دستگاه تصفیه آب هستند.

همانطور که قبلا هم عنوان کردیم، دستگاه تصفیه آب تایوانی از جمله سی سی کا و سافت واتر و آکواپرو، و ... می توانند تمام موارد گفته شده را یک جا در بربگیرند.

قیمت انواع آب تصفیه کن

با توجه به تغییرات ارزی و تحولات و نوسانات مختلف در بازار، قیمت یک دستگاه تصفیه آب اورجینال می‌تواند دستخوش تغییرات شود. اما به طور کلی عواملی که می توانند بر روی قیمت دستگاه تصفیه آب اثرگذار باشد، می توانند مختلف باشند. 

یکی از این عوامل نوع تکنولوژی به کار رفته در دستگاه می باشد که هر چه کاملتر باشد، به طورحتم قیمت نهایی دستگاه را بالاتر خواهد برد. از جمله به روزترین این تکنولوژی، تصفیه آب به روش اسمز معکوس می‌باشد و قیمت دستگاههایی که به این روش به تصفیه می پردازند با قیمت دستگاههایی با فیلتراسیون ساده متفاوت و بیشتر خواهد بود.

عامل بعدی که بر قیمت دستگاه تصفیه آب می تواند اثرگذار باشد، مرغوبیت و جنس فیلترها و تعداد آنها در دستگاه می باشد. فیلترهای تقلبی علاوه بر اینکه مانعی برای آلودگی ها و تصفیه کامل آب، به حساب نمی‌آیند بلکه حتی ممکن است برای سلامتی بدن هم به دلیل استفاده از مواد نامرغوب، مضر هم باشند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب
نوع متریال به کار رفته در بدنه و اتصالات و وسایل جانبی هم می تواند بر قیمت دستگاه تأثیر بگذارد. زیرا با استفاده از مواد اصل و سالم و بهداشتی که در تهیه قسمت های مختلف دستگاه تصفیه آب به کار رفته است، هم کارایی و راندمان عملکرد دستگاه بالا خواهد رفت و هم بروز مشکل و خرابی و سرویس های پی در پی هم کمتر اتفاق خواهد افتاد و این یعنی صرفه جویی در هزینه ها!

وجود استانداردهای لازم و کافی هم برای اثبات معتبر بودن یک دستگاه تصفیه هم الزامی است و هم باعث بالا رفتن قیمت نهایی خواهد شد.

شما عزیزان می توانید با خرید یک دستگاه تصفیه آب تایوانی و اصل، تمامی نکات گفته شده را همزمان با هم در اختیار داشته باشید.

مرکز فروش تصفیه آب رادگسترنوین

شرکت راد گستر نوین با نزدیک به دو دهه سابقه در عرصه واردات و نمایندگی دستگاه تصفیه آب، توانسته است محصولات پرفروش و باکیفیت برند سی سی کا، سافت واتر و آکواپرو را در کشور برای هم میهنان عزیز عرضه داشته و با شرایط فروش بسیار مناسب اقساط زمینه خرید را برای همه اقشار جامعه مهیا سازد.

این شرکت محصولات خود را با گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار داده و همچنین متخصصان و کارشناسان این شرکت آماده‌اند که در صورت بروز مشکل و خرابی و یا انجام سرویس‌های دوره‌ای، در اسرع وقت به کمک شما عزیزان بشتابند.

پشتیبانی طولانی مدت، سرعت در انجام کارها و خدمات، نصب رایگان، و ارسال و شیرآلات رایگان، همگی از جمله خدمات شرکت رادگسترنوین می باشد.

علاوه بر فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی و اورجینال، فروش قطعات و انواع فیلترهای تصفیه آب هم به شکل جداگانه از جمله خدمات این شرکت می باشند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ