فرماندار آستارا:

احداث کمربندی شهر لوندویل مطالعه و بررسی شود

اقتصاد ایران: گیلان_فرماندار آستارا از دستگاه‌های مسئول خواست، برای رفع ترافیک سنگین شهر لوندویل، ایجاد جاده کمربندی را مطالعه و طرح کارشناسی شده خود را برای بررسی و اجرا ارائه کنند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،عباس صابر  در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا اظهار کرد: استقرار پلیس راهور و اعمال قانون برای رانندگان متخلف در شهر لوندویل در دستور کار قرار گیرد و شهروندان نیز در رفع ترافیک همکاری کنند.

وی بیان کرد: خیابان های شهر لوندویل کم عرض است و صاحبان مغازه ها با پارک خودروهای خود در حاشیه خیایان ها باعث ترافیک می شوند و برخی سرعت کاه ها بدون بررسی و استانداردها ایجاد شده و سرعت کاه جاده کمربندی نرسیده به دانشگاه پیام نور در روزهای گذشته باعث تصادف سنگین شد.

شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در دو سوی محور آستارا- تالش واقع شده و تردد زیاد خودروها را شاهد است.

فرماندار آستارا ادامه داد: میدان شهدای گمنام در ورودی آستارا، پر تردد است و کارشناسان شهرداری، راهداری و پلیس راهور برای اصلاح هندسی میدان و کاهش تصادفات، طرح خود را به شورای ترافیک ارائه کنند.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، نقاطی از محور آستارا-آقچای را لکه گیری کند و طرح زمستانی پلیس راه با تیم های ثابت و سیار تا اواسط فروردین ماه ادامه یابد.

کریم رسولی مدیرکل گمرک آستارا هم در این جلسه گفت: برای ساماندهی محوطه اداره به مساحت ۲۷ هکتار و و تسهیل تردد کامیون ها ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و ۶ باند ورودی و خروجی در آن تعریف شده و پیشرفت فیزیکی کار ۵۰ درصد است و دستگاه های متولی برای رفع ترافیک کامیون ها در مسیر منتهی به گمرک همکاری کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ