استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم جلوگیری ازموازی کاری برای مبارزه با مواد مخدر

اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان، با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با مواد مخدراز موازی کاری دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود، گفت: برای اجرای بهتر امور باید از موازی‌کاری دست برداریم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه مواد مخدر در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه برای کاهش مصرف مواد مخدر دراستان همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند، گفت: باید اقدامات در مقابله با مواد مخدر به جدیت انجام شود.

وی با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با مواد مخدراز موازی کاری دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود، اظهار داشت: برای اجرای بهتر امور باید از موازی‌کاری دست برداریم.

استاندار زنجان، گفت: همه ارگان‌هایی که برای مواد مخدر بودجه می‌گیرند، باید همه آن را در اختیار مواد مخدر قرار دهند و مبلغ اختصاص یافته برای بودجه فرهنگی شهرداری بسیار کم است، و این مبلغ باید اصلاح شود، چون بسیار کم است.

حقیقی تاکید کرد: اقدامات فرهنگی در بحث پیشگیری باید به صورت یکسان و از طریق یک دستگاه انجام شود.

وی با بیان اینکه درخصوص پیشگیری از مواد مخدر این طرح ضرورت دارد و شهرداری مجری باشد، گفت: باید کمک کنیم که منابع مالی در یک جا متمرکز باشد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ما در بحث مواد مخدر و دبیرخانه آن نیروهای کارشناس بسیاری داریم، ابراز داشت: باید اینها به صورت جدی و جهادی باشد.

حقیقی یاد آورشد: افزایش سطح کشت مواد مخدر کشت در مناطق صعب‌العبور پیام خوبی نیست و حتی اگر کشفیات هم زیاد شده باشد، پیام خوبی برای استان ندارد.

وی با بیان اینکه باید به صورت تحلیلی در مبارزه با کشت مواد مخدر وارد شویم، گفت: باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستاها در این طرح استفاده شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دهیاران یاوران خوبی برای نیروی انتظامی درباره اطلاع‌رسانی هستند، ابراز داشت: از شبکه شاد در بحث‌های دیگر نیز می‌توان استفاده کرد.

حقیقی افزود: با ارائه موضوعات جذاب دانش‌آموزان را وادار کرد که موضوع را دریافت و رویت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ