نماینده مردم قصرشیرین:

گرانی‌ها نتیجه عملکرد تیم اقتصادی دولت است

اقتصاد ایران: نماینده مردم قصرشیرین در مجلس با بیان اینکه شرایط نابسامان اقتصادی نتیجه عملکرد تیم اقتصادی دولت است گفت: متاسفانه تیم اقتصادی دولت برنامه ندارد و روزمرگی بر این تیم حاکم شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از افزایش قیمت ها و کمبود برخی از کالا های اساسی در بازار،گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه مطلوب نیست و اقشار ضعیف و کم درآمد تحت فشار هستند و تا کنون تیم اقتصادی دولت نتوانسته که شرایط اقتصادی را به خوبی مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه معتقدم  تیم اقتصادی دولت فعلی در طول 40 سال گذشته ضعیف ترین تیم اقتصادی است، افزود: برخی از ناهماهنگی‌ها میان تیم اقتصادی دولت تبعات خود را در بازار نشان داده و این مسئله باعث مشکلاتی برای مردم در زمینه معیشتی و اقتصادی شده و می‌توان گفت که بخشی از مشکلات ما در زمینه گرانی‌ها به علت ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ضعیف و ناکارآمد است و توانایی استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور را ندارد،  ادامه داد: تیم اقتصادی دولت برنامه ندارد و روزمرگی بر این تیم حاکم شده و نمی تواند هدفمند و با برنامه باشد و به تبع آن اقتصاد کشور ضعیف شده و مردم دچار آسیب شده اند.

حیدری تاکید کرد: عملکرد تیم اقتصادی دولت باعث شده که قیمت برخی از اقلام خوراکی مانند مرغ و غیره افزایش یابد و در نتیجه آن اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه برای تامین معیشت تحت فشار قرار گیرند به گونه ای که نیازمند یارانه معیشتی هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه شرایط نابسامان اقتصادی کشور نتیجه عملکرد بد تیم اقتصادی دولت در سال های اخیر است، بیان داشت: دولت توانایی مدیریت ظرفیت های کشور را ندارد، ظرفیت های کشور در همه زمینه ها به میزانی است که با مدیریت درست توانایی تامین معیشت برای 150 میلیون نفر را دارد؛ اما متاسفانه به دلیل کارکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت به ویژه وزیر اقتصاد در رأس وزارتخانه ای عریض و طویل اما کم بهره، بخش عمده ای از جمعیت نیازمند یارانه معیشتی شده اند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ