استاندار گلستان تاکید کرد:

پژوهش های مسأله محور راه حل مشکلات جامعه

اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان گفت: دانشگاه همیشه منشا تحولات بزرگ در کشور بوده و اتکا به خارج هر روز با استفاده از دستاوردهای دانشگاهی کم و کمتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،هادی حق‌شناس بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه مجازی هفته پژوهش در گلستان اظهار کرد: همواره در دل هر تهدید یک فرصت بزرگ نهفته است و اگر نمایشگاه هفته پژوهش به شکل فیزیکی و در زمان محدود برگزار می‌شد مطمئناً تعداد کمتری از آن بازدید کرده ولی هم اکنون نفرات بیشتری به صورت غیرمحدود و به همراه خانواده از آن دیدن می کنند.

استاندار گلستان با بیان این که کرونا سبب شد هفته پژوهش به یک جلسه و یک هفته محدود نشود، افزود: این امر فرصت بی نظیر برای غرفه‌داران ایجاد کرده تا با فراغ بال بیشتر دستاوردهای خود را ارائه کنند.

حق شناس گفت: بسیاری از موارد زیست محیطی مانند حمل و نقل خودروها، اشغال خیابان ها و غیره هم با نمایشگاه مجازی برطرف شده و منجر به ارتقاء سطح الکترونیک جامعه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر تشخیص دهیم که مسئله جامعه چیست ۵۰ درصد مشکل ما حل شده است.

حق شناس توضیح داد: در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، اقتصادی، اجتماعی و غیره مسائل گوناگونی وجود دارد و اگر  مسئله محوری در بین جوانان دانشجویان و غیره جا بیفتد می‌تواند، مشکلات را حل کند.

استاندار گلستان افزود: بهتر است از دانشجویان محققان و دانش آموزان بخواهیم تا مسائل را به ما یادآوری کنند و هرکس نکته‌ای در زمینه توسعه و بهبود زندگی به ذهنش می‌رسد را بیان کند.

حق شناس ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانشگاه همیشه منشا تحولات بزرگ در کشور بوده و اتکا به خارج هر روز با استفاده از دستاوردهای دانشگاهی کم و کمتر می‌شود.

وی ادامه داد: علیرغم سه سال تحریم ظالمانه توانستیم در بخش‌های مختلف به خودکفایی رسیده و ۹۰ درصد نیازهای کشور در داخل تأمین می‌شود.

حق شناس به تولید محصولات کشاورزی در استان هم نشان کرد و گفت: در سال ۹۲ تولید سالانه محصول سه میلیون تن بود که هم اکنون به بیش از پنج میلیون تومان رسیده است.

استاندار گلستان با اشاره به توسعه در بخش های گوناگون تصریح کرد: همه اینها محصول دانشگاه بوده که باعث شده ما به خودکفایی برسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ