نایب‌رئیس شورای شهر رشت:

بسته های سرمایه‌گذاری برای بانک ها و سایر بخش ها مشخص نیست

اقتصاد ایران: گیلان_فرهام زاهد نایب‌رئیس شورای شهر رشت،هزینه تعمیر ساختمان دانشسرا را سازمان های مردم نهاد از طریق پویش مردمی تأمین می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت فرهام زاهد نایب‌رئیس شورای شهر رشت، با بیان اینکه باوری در مردم وجود دارد که شهرداری پولی که دریافت می‌کند را چه می‌کند؟ گفت: ما بارها توضیح داده‌ایم که بخش زیادی از بودجه ما محقق نمی‌شود. وقتی‌که اعلام می‌کنیم ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه داریم مردم فکر می‌کنند که ما این مبلغ را در اختیار داریم. بودجه محقق شده ما به ۵۰ درصد نیز نمی‌رسد که اکثر آن هزینه رفت‌وروب و... می‌شود.
وی ادامه داد: ما همواره بر این تأکید کرده‌ایم که کار با سرمایه‌گذاری پیش می‌رود و این سرمایه‌گذاری را توأمان با یک اداره عریض و طویل دیگری مدیریت آن را به یک نفر می‌سپاریم و بسته‌های سرمایه‌گذاری ما برای بانک‌ها و سایر بخش‌ها مشخص نیست. ایده‌های سرمایه‌گذاری که بتوانیم در اختیار کسانی که به این شهر ورود می‌کنند وجود ندارد.
زاهد تأکید کرد: ما تنها حرف ورود سرمایه‌گذار را می‌زنیم، این موضوع فقط به این شورا باز نمی‌گردد و اشاره آقای دکتر ذاکری به‌شدت درست است. تنها این موضوع را عرض می‌کنم که هر موضوعی در راستای توسعه فرهنگ، کمک به جامعه هنری و تیم‌های ورزشی در حد توان شورا و شهرداری مساعدت شده است، اگر بگوییم نمره قبولی به این داستان داده می‌شود باید بگویم خیر، اما در حد بضاعتمان بوده است.
نایب‌رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در خصوص این ساختمان به ما می‌گفتند شما اجازه مرمت بدهید ما با پویش مردمی هزینه تعمیر آن را تأمین می‌کنیم. این اتفاق سبب شد تا طرح الزام شهرداری به خرید ساختمان دانشسرا به وجود بیاید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ