استاندار گلستان مطرح کرد:

کرونا در کمین دورهمی های شب یلداست

اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان با تأکید بر پرهیز از دورهمی ها در شب یلدا، گفت: حق سهم بیمه کارفرما در ماه های آذر و دی ماه استمهال شده و موعد پرداخت آن به بهمن ماه واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در ستاد کرونای گلستان اظهارکرد: طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا با هدف بیماریابی و کمک به نیازمندان واقعی در حال اجرا است.

وی افزود: محدودیت‌های دو هفته پیش در گلستان تاثیر اندکی در کاهش بستری ها داشته به طوری که از زمان آغاز محدودیت ها بستری ها در گلستان از ۴.۷۷ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر به ۳.۸۹ نفر رسیده است.

حق شناس از تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک در استان خبرداد و گفت: تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی چهار صبح در شهرهای گرگان و گنبدکاووس ممنوع بوده و همچنان منع تردد خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز وجود دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: در ستاد ملی کرونا مصوب شده که حق سهم بیمه کارفرما در ماه های آذر و دی ماه استمهال شده و موعد پرداخت آن به بهمن ماه واگذار شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تسهیلات باشگاه های ورزشی که شروع اقساط از ۱۳۹۸ بود تا پایان ۱۳۹۹ استمهال شده و اولین قسط باید در تاریخ یک خرداد ۱۴۰۰ پرداخت شود.

حق شناس تصریح کرد: ۲۵۴ دفتر ثبت ازدواج و طلاق در گلستان وجود دارد که ۴۰ درصد آن ها توسط علوم پزشکی مورد بازدید قرار گرفته و موارد لازم تذکر داده شده است.

استاندار گفت: اگر شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود تا اواسط هفته از تعداد شهرستان های قرمز گلستان کاسته شده و وضعیت استان بهتر خواهد شد.

طبق گفته حق شناس شهرستان ترکمن جزء هفت شهرستان کشور بوده که از وضعیت قرمز کرونایی هم بالاتر است.

وی همچنین با توجه به در پیش بودن شب یلدا از مردم خواست با پرهیز از دورهمی ها علاوه بر حفاظت از خود و خانواده هایشان در انقطاع زنجیره کرونا هم نقش داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ