سود قطعی بیمه عمر و سرمایه گذاری سامان درسال 98

اقتصاد ایران: طبق قانون و سنت هر ساله، شرکت های بیمه موظف هستند میزان سود قطعی مشارکت بیمه های عمر و تشکیل تشکیل سرمایه را اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، به همین منظور شرکت بیمه سامان میزان سود قطعی حاصل از سرمایه گذاری اندوخته های بیمه عمر و تشکیل سرمایه را برای سبد رشد یک، به میزان 45 درصد اعلام نمود. پرداخت این سود استثنائی پاسخی به اعتماد بیمه گذاران این شرکت و همچنین همسو با تورم جامعه در سال 98 بوده است. همچنین میزان سود قطعی بیمه سامان در بیمه نامه ها، به صورت گزارش سالیانه در زمان سررسید هر ساله، به صورت الکترونیکی در سایت بیمه سامان قابل مشاهده بوده و همچنین به صورت پستی به آدرس بیمه گذاران هم ارسال می شود.
در سبد رشد یک سامان، که بهترین سبد در طی سالیان گذشته در میزان سوددهی بوده و عمده بیمه نامه های فروخته شده در سالهای اخیر هم در این سبد قرار دارند، بیشتر سرمایه گذاری در بازار سرمایه صورت می پذیرد. جایی که شرکت بیمه سامان با تأسیس صندوق سرمایه گذاری به همین منظور، اقدام به سرمایه گذاری در بازار سهام می نماید. با توجه به سابقه موفق گروه مالی سامان در سرمایه گذاری، همواره بازدهی مناسب در طی سالهای اخیر حاصل اعتماد به مجموعه گروه مالی سامان بوده است.

مزایای بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
در باره مزایای بیمه عمر سامان، بیمه نامه ای است که معمولاً به صورت بلند مدت به طور مثال 20 ساله منعقد می شود. این بیمه نامه با پرداخت مبلغی به صورت سالیانه، یا شش ماهه توسط بیمه گذار، به دو بخش تقسیم بندی می شود. بخش اول، بخش اندوخته صندوق است که همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت بیمه سامان با این پول سرمایه گذاری کرده و به آن سود هم تعلق می دهد. این سود با توجه به اینکه برداشت نمی شود، در سال آینده به اصل اندوخته افزوده شده و در سال بعد سود مرکب حاصل می شود. به همین دلیل است که بعد از گذشت سالیان، اندوخته بسیار خوبی به نسبت پرداختی بیمه گذار در اندوخته صندوق او موجود است که می تواند به عنوان سرمایه برداشت نماید.

بخش دوم، پوشش های بیمه ای است که بسته به نیاز مشتریان، در ابتدای قرارداد مشخص می شود. این پوشش ها عمدتاً قابل انتخاب بوده و شامل سرمایه فوت، فوت بر اثر حادثه، سرمایه امراض خاص، هزینه پزشکی بر اثر حادثه، از کار افتادگی بر اثر حادثه، و معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی هستند. در صورتی که خدای نکرده مشکلی برای بیمه شده به وجود بیاید، از محل این پوشش ها سرمایه مشخصی به خود شخص یا ذینفعان بیمه نامه تعلق خواهد گرفت.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، این بیمه نامه دو وجهی بوده و بیمه سامان هم توانسته در هر دو وجه این بیمه نامه با ارائه خدمات مناسب، پاسخگویی خوبی به نیازهای مشتریان عزیز داشته باشد.

اگر شما هم بیمه گذار بیمه نامه عمر سامان هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت بیمه سامان میزان سود قطعی سال 98 بیمه عمر سامان خود را مشاهده کنید. اگر بیمه عمر سامان ندارید، می توانید با تماس با نمایندگی بیمه سامان به صورت مشاوره حضوری یا غیر حضوری اطلاعات لازم را درباره شرایط بیمه نامه دریافت نموده و در صورت تمایل نسبت به خرید بیمه عمر اقدام کنید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ