با اکثریت آرا؛

پاک آئین نماینده اهالی رسانه درهیأت نظارت برمطبوعات شد

اقتصاد ایران: با پایان انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات پدرام پاک آئین با اکثریت آرا به عنوان منتخب اهالی رسانه در هیأت نظارت بر مطبوعات شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات از ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۱۶.۳۰ برگزار شد و بیش از ۴۰۰۰ هزار نفر از مدیران مسئول می‌توانستند در ان شرکت کنند. در این انتخابات ۲۱۴ نفر تأیید صلاحیت شدند که در روز رأی گیری ۹۸ نفر از رقابت انصراف دادند و انتخابات میان ۱۱۶ نفر باقیمانده انجام شد و در نهایت پدرام پاک آئین توانست نظر اکثریت را به خود جلب کند. وی در سابقه خود مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس و مدیرکلی مطبوعات داخلی ارشاد را دارد. وی ۱۰۳۰ رأی را توانست کسب کند.

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، ناصر سراج نماینده قوه قضائیه در هیئت نظارت و همچنین نمایندگان پلیس فتا و ظهوریان دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات در ستاد انتخاباتی واقع در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد حضور داشته و بر فرایند رأی گیری نظارت کردند. همچنین پلیس فتا و مرکز ماهر نیز بر فرایند این انتخابات نظارت تخصصی داشتند.

مطابق تبصره ۴ ماده ۳۳ آئین نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
خبرگزاری اقتصادی ایران انتخاب جناب آقای پدرام پاک آئین را به عنوان نماینده اهالی رسانه درهیأت نظارت برمطبوعات تبریک عرض نموده و برای وی آرزوی موفقیت می نماید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ