یونایتد و بارسلونا به دنبال سومین برد پیاپی در لیگ قهرمانان

اقتصاد ایران: منچستریونایتد و بارسلونا امیدوار به ادامه روند خوب خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر حریفان نه چندان قدرتمند خود هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان خواهد رسید. 

گروه E
سویا -  کراسنودار 
چلسی-  رن 
در این گروه وضعیت صعود به دور بعدی رقابت‌ها متعادل است و همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد دو تیم چلسی و سویا توانستند امتیازهای بیشتری کسب کنند و با ۴ امتیاز به صورت مشترک در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارند و اکنون این فرصت را دارند تا با برتری در دیدارهای خانگی خود فاصله خوبی به دو تیم بعدی ایجاد کنند. چلسی در بازی قبل توانست کراسنودار روسیه را در خانه خود شکست دهد و در لیگ برتر انگلیس نیز برنلی را با ۳ گل در خانه حریف از پیش روی برداشت. 

گروه F
زنیت سن‌پترزبورگ - لاتزیو 
بروخه- بوروسیادورتموند 
در این گروه وضعیت صعود به دور بعدی رقابت‌ها سخت شده است. زنیت بدون امتیاز کار دشواری دارد و حالا این هفته در حالی که گفته می‌شود سردار آزمون را در ترکیب اصلی خواهد داشت به دیدار لاتزیو ۴ امتیازی خواهد رفت.

در دیگر دیدار بروخه بلژیک ۴ امتیازی فراتر از انتظارها ظاهر شده است و حالا باید در خانه نشان دهد می‌تواند عیار یک تیم مدعی را داشته باشد یا خیر. تقابل با بوروسیادورتموند حساسیت بالایی برای تیم بلژیکی خواهد داشت.

گروه G
بارسلونا- دیناموکیف 
فرانس واروش - یوونتوس

بارسلونا با رونالد کومان در لالیگا متزلزل بوده است و این هفته برابر آلاوس در حالی به تساوی یک بر یک رسید که تیم حریف ۱۰ نفره شده بود. حالا آبی و اناری‌ها در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند و این نتیجه باعث نارضایتی هواداران خود شده است.  هر چند بارسا در لیگ قهرمانان متفاوت بوده و از ۲ دیدار خود ۶ امتیاز کسب کرده است و بعید است در بازی برابر دیناموکیف اوکراین غافلگیر شود. 

در دیگر دیدار یوونتوس که از بازگشت کریستیانو رونالدو جان تازه‌ای گرفته است به دیدار ضعیف‌ترین تیم گروه خواهد رفت و باید دید بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند گلزنی‌های خود را بعد از دبل در بازی ابتدای هفته ادامه دهد یا خیر.

گروه H
باشاک شهیر - منچستریونایتد 
لایپزیگ - پاری سن ژرمن 

منچستریونایتد نیز وضعیت بارسلونا را دارد. این تیم نیز در لیگ قهرمانان اروپا هر دو دیداد خود را مقتدرانه برده و ۶ امتیازی است ولی در لیگ برتر انگلیس در رده پانزدهم جدول قرار دارد و اوله گنار سولسشایر این هفته شاهد باخت خانگی به آرسنال بود. منچستریونایتد بعد از این دیدار نیز کار سختی در لیگ برتر برابر اورتون خواهد داشت.

در دیگر دیدار این گروه پاری سن ژرمن و لایپزیگ برابر هم قرار خواهند گرفت. این دیدار تکرار نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان است که با برتری تیم فرانسوی به پایان رسید و باید دید توخل می‌تواند با برتری مقابل حریف خود را به ساحل آرامش برساند و باخت خانگی برابر منچستریونایتد را به دست فراموشی بسپارد یا خیر.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ