تور کیش ارزان دقیقه 90 را چطور پیدا کنیم؟

اقتصاد ایران: برای سفر نیاز به پول زیادی نیست؛ اگر بتوانیم فرصت‌های سفر ارزان را بشناسیم، می‌توانیم با هزینه‌ای به‌صرفه سفر خوبی را سپری کنیم. مسیرهای گردشگری پرتردد تورهای متنوعی دارند که درمیان‌آن‌ها تورهای ارزان هم قابل‌رزرو هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،اما هر تور ارزانی هم قابل‌اعتماد نیست. یکی از پرترددترین مسیرهای گردشگری کشورمان، تور کیش است. در این مطلب قصد داریم برای انتخاب بهترین تورهای ارزان کیش شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با هزینه‌ای پایین‌تر از گردش در این جزیره زیبا نهایت لذت را ببرید. لطفا با ما همراه باشید تا جزئیات این موضوع را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

مزایای استفاده از تور کیش

سفر با تور به هر مقصدی مزایایی دارد که سفرهای شخصی شامل چنین مزایایی نمی‌شوند. از مهم‌ترین مزایای سفر با تور می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • وجود راهنما

وقتی به‌صورت تکی یا سولو سفر می‌کنید، همه مسئولیت سفر با خودتان است؛ درواقع خودتان باید بلیط و هتل رزرو کرده و غذا تهیه کنید. در سفر به‌شکل تنهایی باید آدرس مکان‌های دیدنی را پیدا کرده و به آن‌ها سر بزنید و خودتان هم برگردید. اما اگر با تور سفر کنید، راهنمایانی وجود دارند که همه این کارها را برای شما انجام می‌دهند. درواقع این راهنماها از همه مسیرها، مکان‌های دیدنی و اقامتگاه‌های مقصد اطلاع دقیق دارند. آن‌ها همه جزئیات مکان‌های دیدنی را برای شما بازگو می‌کنند و آن اطلاعات را به شما نیز انتقال می‌دهند. بنابراین گرایش به سفر با تور هرروز افزایش پیدا می‌کند، چراکه با استفاده از تور می‌توانید یک مسافرت تمام‌عیار را سپری کنید.

  • وجود همسفر

تجربه نشان داده است که اکثر افراد از سفرهای دسته‌جمعی بیشتر از سفرهای سولو لذت می‌برند. درواقع تور این امکان را به افراد می‌دهد تا به‌صورت دسته‌جمعی سفر کنند. همه نوع تیپ شخصیتی میان افراد یک تور دیده می‌شود؛ بنابراین با نگاه به آن‌ها می‌توان به خلق‌وخوی افراد پی برد. بسیار پیش می‌آید که افراد یک تور با هم ارتباط دوستانه‌ای پیدا می‌کنند و چندین برابر از سفر خود لذت می‌برند. حتی انگیزه بسیاری از افراد برای سفر با تور صحبت با سایر افراد و پیداکردن دوستان جدید است.

  • بازدید از بهترین مکان‌ها

همان‌طورکه اشاره کردیم، راهنمایان تور از همه مکان‌های دیدنی مقصد آگاه هستند، بنابراین شما را به آن مکان‌ها خواهند برد. اگر خودتان تنهایی سفر کنید، ممکن است تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی مقصد را به‌دلیل عدم‌آگاهی ازدست بدهید؛ اما این مشکل در تورها اتفاق نخواهد افتاد. درواقع آژانس‌های مسافرتی از پیش همه مکان‌های گردشگری مقصد را مشخص کرده و در برنامه خود قرار داده‌اند.

  • امنیت

یکی دیگر از دلایل انتخاب تور برای سفر، امنیت تورهای مسافرتی است. اگر مشکلی در سفر ایجاد شود، راهنمایان تور به‌راحتی آن را حل می‌کنند؛ چراکه آنان با قوانین مقصد و سیستم فرهنگی آن آشنا هستند. بنابراین شما را نجات خواهند داد. اگرچه در تورها مشکلات امنیتی که نیاز به حل داشته باشد به‌ندرت اتفاق می‌افتد؛ اما درهرصورت خیال شما راحت است که افرادی را برای پشتیبانی دارید و تنها نیستید.

  • عدم نگرانی والدین

اگر تنها سفر کنید، ممکن است والدین شما در اثر نگرانی بارها با شما تماس بگیرند و این کار شما را کلافه کند. اگر با تور سفر کنید، والدین‌تان هم خیال‌شان از بابت امنیت شما راحت خواهد بود.

گزینه‌هایی که عنوان شد، فقط بخشی از مزیت‌های سفر با تور به مقاصد داخلی و خارجی هستند. در سفر به کیش نیز همه این مزیت‌ها وجود دارد. بنابراین می‌توانید با رزرو انواع تور مسافرتی کیش سفر مطمئن و خاطره‌انگیزی برای خود بسازید. اما تورهای مسافرتی نیز خود انواع مختلفی دارند. بنابراین درادامه‌ این مطلب برای انتخاب تورهای باکیفیت و ارزان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

چطور بهترین تورهای ارزان را شناسایی کنیم؟

برای پیداکردن تورهای باکیفیت و به‌صرفه باید سعی کنیم قبل از رزرو تور اطلاعات کامل آن را مطالعه کنیم. با یک سرچ مختصر می‌توانیم متوجه شویم که مکان‌های اقامتی تورها آیا از کیفیت کافی برخوردار هستند یا خیر. بسیار پیش می‌آید که افراد در تورهای ارزان به‌جای اینکه از سفر خود لذت ببرند، درنهایت کسالت و نارضایتی به خانه برمی‌گردند. دلیل این موضوع به کیفیت پایین خدمات تور مرتبط می‌شود. شاید تصور کنید چون یک تور به‌صورت «ارزان» ارائه می‌شود، پس حتما خدماتش هم از کیفیت پایینی برخوردار خواهد بود. اما این تصور درست نیست و ارزان‌بودن یک تور صرفا دلیل بر بی‌کیفیتی آن نخواهد بود. گاهی تنها تفاوت تورهای ارزان با تورهای لاکچری در زمان پرواز و نوع پرواز آن‌ها است! درصورت حمل‌ونقل زمینی، باید کیفیت و زمان حرکت قطار و اتوبوس موردبررسی قرار بگیرد.

 معرفی هتل جام جم کیش

البته باید این نکته را درنظر داشته باشید که در تورهای ارزان نباید انتظار رزرو هتل پنج ستاره داشته باشید، اما هتل‌هایی با ستاره پایین‌تر هم هستند که از نظر خدمات‌رسانی در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین اگر تصمیم گرفتید با یک تور ارزان به جزیره کیش سفر کنید، حتما آن تور را با سایر تورها مقایسه کنید؛ آنگاه متوجه خواهید شد که آن تور برای شما مناسب است یا نه. اگر فکر می‌کنید تورهای ارزان آژانس‌ها از نظر خدمات مناسب نیستند، می‌توانید تور ارزان خود را ازطریق سایت‌های معتبر ارائه خدمات تور رزرو کنید؛ چراکه معمولا سایت‌های معتبر تخفیف‌های ویژه دارند و تورهای خود را با قیمت‌های مناسب‌تری ارائه می‌کنند.

لاک پشت های دریایی کیش

رزرو تور دقیقه 90 کیش

 تورهای لحظه آخری یا دقیقه نودی جزیره کیش همان تورهای باکیفیت هستند که برای پرکردن ظرفیت خود با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند. چنین تورهایی اگر واقعا دقیقه نودی باشند و تبلیغات غیرواقعی در پس‌زمینه آن‌ها نباشد، بهترین گزینه‌ها برای سفر به کیش خواهند بود. برای آگاهی از چنین تورهایی کافی است که عنوان «تور لحظه آخری کیش» یا «تور دقیقه 90 کیش» را در گوگل جستجو کنید. آن‌گاه لیستی از تورهای کیش لحظه آخری برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با مطالعه خدمات، زمان حرکت، زمان و محل اقامت، جاذبه‌های دیدنی تور و نحوه حمل‌ونقل، تور کیش موردعلاقه خود را برای سفرتان انتخاب کنید. البته زمان آماده‌شدن برای پیوستن به تورهای دقیقه 90 معمولا بسیار کوتاه است؛ به‌طوری‌که بعضی از اوقات فقط چند ساعت فرصت دارید تا چمدان‌هایتان را ببندید و خودتان را به فرودگاه، ترمینال یا راه‌آهن برسانید. بهتر است بدانید، تورهای لحظه آخری یا دقیقه نودی هوایی چون با بلیط چارتری ارائه می‌شوند، از قیمت بلیط پایین‌تری هم برخوردار هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ