اختصاصی اکونیوز/

رضایت 97 درصدی مردم از سامانه تماس کارگزاری فارابی

اقتصاد ایران: مدیر معاملات آنلاین کارگزاری فارابی گفت:براساس آخرین نظرسنجی که ماه گذشته صورت گرفت 97 درصد از مردم که با سامانه های این کارگزاری تماس میگیرند بعد از صحبت با کارشناسان و توضیحات آنها ابراز رضایت دارند .

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، سید احسان طبابایی در حاشیه مراسم رونمایی کارگزاری فارابی در گفت و گو با خبرنگار اکو نیوز افزود : یک درصد از افرادی که با سامانه تماس می گیرند به اشتباه شماره گیری می کنند.
وی اظهار داشت : تنها دو درصد از تماس گیرندگان از خدمات این سامانه ناراضی بوده که کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و در خصوص سوالات آنها توضیح می دهند.

مدیر معاملات آنلاین کارگزاری فارابی تصریح کرد: افراد ناراضی هیچ گاه در نظر سنجی شرکت نمی کنند که با این روش نشان می دهند که توضیحات کارشناسان ما قانع کننده نیست براین اساس مدیران و کارشناسان ارشد این کارگزاری ها با آنها تماس می گیرند و سعی می کنند رضایت آنها را جلب نمایند.

طباطبایی در خصوص سوالات مردم درمورد سهام عدالت نیز گفت : در این روزهایی که دولت سهام عدالت را آزاد نمود افراد زیادی با این سامانه تماس میگیرند که غالباً افراد عادی هستند و تقریباً همه ی آنها نیز سوالات مشابهی را مطرح می کنند که عمده آنها در خصوص آزاد سازی یا عدم آزاد سازی سوالات خود را مطرح میکنند و کارشناسان ماهم راهنمایی های لازم را انجام میدهند.

وی در مورد اینکه به افراد عادی چه راهنمایی هایی می کنند افزود : کسانی که اطلاعات کمی از بازار سرمایه دارند ولی تمایلی به سرمایه گذاری در بورس دارند ، صندوق های این کارگزاری را معرفی می کنیم تا این قشر بتوانند راحت تر و مطمئن تر نسبت به سرمایه ای که آورده اند سود ببرند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ