آیا مواد خوراکی خاصی برای مقابله با ویروس کرونا وجود دارد؟

اقتصاد ایران: این روزها برخی از افراد مدعی شدند که می‌توان با مصرف نوعی خوراکی خاص، ویروس کرونا را از بین برد و بیمار را درمان کرد. اما باید گفت، متاسفانه هیچ نوع خوراکی نمی‌تواند این بیماری را درمان کند. اما می‌توان از این مواد برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، از بیرمنگهام، آلا (WBRC)، محققانی که ویروس کرونا را بررسی می‌کنند، می‌گویند نمی‌توان با مصرف خوراکی خاصی به جنگ کرونا رفت و بیماران را درمان کرد. اما به طریقی می‌توان از مواد خوراکی سالم در برابر این ویروس استفاده کرد. در واقع برای درمان بیماری کرونا یا بیماری‌های مشابه آن مانند آنفلوآنزا و بیماری‌های عفونی دیگر، تا حد زیادی به عملکرد سیستم ایمنی بدن وابسته هستیم. هر قدر سیستم ایمنی بدن قوی‌تر شود، درمان این بیماری‌های عفونی، به‌ویژه ویروس کرونا، بهتر صورت می‌گیرد. حتی افرادی که سیستم ایمنی نیرومندی دارند، کمتر به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.
اخیرا محققان دانشگاه بیرمنگهام در آلاباما (آمریکا) گفته‌اند، با مصرف خوراکی‌های سالم باید سیستم ایمنی بدن خود را قوی کرد تا بتوان از ابتلا به ویروس کرونا در امان ماند یا در صورت ابتلا، از پس این بیماری برآمد. آنها توصیه می‌کنند، خوراکی‌هایی مانند کلم سبز، اسفناج و برگ شلغم برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار خوب است. افراد، به‌ویژه افراد مسن‌تر باید به اندازه کافی پروتئین، گوشت، تخم‌مرغ و محصولات لبنی در رژیم غذایی خود داشته باشند.
این محققان همچنین به آن دسته از افراد که مکمل‌های غذایی مصرف می‌کنند هشدار داده‌اند، مصرف بیش از حد مکمل‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند. بنابراین مراقب باشید از این مکمل‌ها به اندازه لازم مصرف کنید.
 با مصرف خوراکی‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی نگه می‌دارد می‌توان از ابتلا به ویروس کرونا پیشگیری کرد یا در صورت ابتلا، سریع‌تر درمان شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ