برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک؛

ایران از فدراسیون جهانی تنیس روی میز استعلام گرفت

اقتصاد ایران: فدراسیون تنیس روی میز از فدراسیون جهانی در مورد برگزاری به موقع رقابت های انتخابی المپیک در تایلند استعلام گرفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران طبق برنامه ای که پیش از این از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز مصوب شده، قرار است رقابت های انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار شود.

در این رقابت ها پینگ پنگ بازان شرکت کننده از کشورهای مختلف در جدول مربوط به منطقه خود رقابت می کنند تا وضعیت سهمیه ها مشخص شود. قرار است از هر منطقه و از هر بخش بانوان و مردان یک سهمیه المپیک توزیع شود.

تیم تنیس روی میز ایران نیز از جمله شرکت کنندگان در مسابقات تایلند و منطقه آسیای میانه است. نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی ترکیب تیم اعزامی به این رقابت ها را تشکیل خواهند داد تا بتوانند از حضور در بخش آسیای میانه صاحب سهمیه شوند.

این در حالی است که به خاطر موضوع کرونا و فراگیری جهانی آن برگزاری به موقع این رقابت ها در هاله ای از ابهام است، کما اینکه مسابقات قهرمانی جهان هم که قرار بود اوایل فروردین ماه در کره جنوبی برگزار شود، لغو شده است.

به همین دلیل فدراسیون ایران در مکاتبه ای با فدراسیون جهانی استعلام خود در مورد برگزاری به موقع رقابت ها را مطرح کرده است.

به گفته قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، هنوز پاسخی به استعلام ایران داده نشده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز  ضمن تأکید بر این موضوع گفت: بر همین اساس حضور یا عدم حضور تیم ایران هم وضعیت مشخصی ندارد. البته که بدون توجه به این موضوع و به خاطر شیوع کرونا تمرینات ملی پوشان فعلاً تعطیل است و آنها به صورت انفرادی در محل سکونت خود پیگیر تمرینات هستند اما دریافت پاسخ قطعی در این زمینه می تواند وضعیت پیگیری تمرینات را هم روشن تر کند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ