بهترین مراکز خرید در باکو +عکس

اقتصاد ایران: باکو شهری توریستی می‌باشد که همواره گردشگران فراوانی از کشورهای مختلف به آن سفر می‌کنند، لذا شناخت مراکز خرید باکو می‌تواند برای هر گردشگری مهم باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، بنابر اعلام بیسان گشت، در واقع مراکز خرید در باکو بسیار متنوع می‌باشد که در اکثر این مراکز برندهای معروفی وجود دارد.

بی‌شک اگر در طول سفرتان به باکو قصد خرید سوغاتی رادارید باید بدانید باکو کمی شهر گرانی می‌باشد و برای خرید سوغاتی باید کمی بیشتر از برخی شهرهای دیگر هزینه کنید مثلا اگر از مسافران تور گرجستان  و یا تور استانبول بوده باشید خواهید دید که هزینه خرید سوغاتی در باکو بالاتر است.

در بین مسافران تور باکو همواره شناخت مراکز خرید می‌تواند بسیار پراهمیت باشد. در ادامه به بررسی بهترین مراکز خرید در باکو خواهیم پرداخت.

خیابان نظامی باکو:

در واقع خرید کردن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر می‌باشد که در سفر به باکو خیابان نظامی باکو می‌تواند برترین مکان برای خرید سوغاتی باشد.

بی‌شک چه مسافر تور زمینی باکو  و یا تور هوایی آن باشید رفتن به خیابان نظامی باکو و یا همان تارگوی را از دست ندهید.

در واقع خیابان نظامی باکو یکی از زیباترین خیابان‌های شهر باکو می‌باشد که در آن مملو از مراکز خرید و مغازه‌های بسیار لوکس است وبرترین برندهای معروف جهانی را در خود دارد.

این خیابان پر برند در ردیف خیابان‌های لوکس نیویورک پاریس شناخته می‌شود که به آن شانزلیزه باکو نیز می‌گویند.

مجتمع خرید ساداراک باکو:

مجتمع خرید ساداراک باکو یکی از مراکز خرید فوق‌العاده برای گردشگران ایرانی به‌حساب می‌آید.

این مجتمع درواقع تمامی اجناس آن از خارج از کشور تامین می‌شود وبرترین محصولات را در خود دارد. این مرکز خرید در واقع یکی از مراکز خرید عمده‌فروشی در کنار خورده فروشی در باکو به‌حساب می‌آید که بسیاری از مغازه‌داران خورده فروش نیز از این مرکز خرید اجناس خارجی خود را تامین می‌کنند.

بی‌شک مسافران تور باکو که به دنبال اجناس خارجی و باکیفیت و همچنین برندهای معروف دنیا می‌باشند این مرکز می‌تواند گزینه خوبی باشد.

مرکز خرید آف باکو:

یکی از مراکز خرید بسیار فوق‌العاده در باکو مرکز خرید آف باکو می‌باشد که در خیابان ۲۸ می قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت می‌باشد چراکه در کنار آن مترو قرارگرفته و می‌توان از هر نقطه‌ی شهر خیلی راحت خود را به این مرکز رساند.

مساحت این مرکز خرید ۱۶ هزار مترمربع می‌باشد که در آن انواع برندهای معروف جهانی وجود دارد. برای افراد خوش‌سلیقه و سخت پسند این مرکز می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای خرید باشد.

مرکز خرید ایگون باکو:

در واقع مرکز خرید ایگون باکو یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی می‌باشد که به دنبال اجناس با قیمت مناسب هستند.

این مرکز برتری‌ که نسبت به بسیاری از مراکز خرید در باکو دارد این است که تا ۱ بامداد باز می‌باشد؛ و می‌تواند جدا از خرید سرگرمی‌های دیگری را برای گردشگران به وجود اورد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ