اعزام ۴ وزنه بردار معلول به نیجریه

اقتصاد ایران: چهار وزنه بردار معلول برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو بهمن‌ماه راهی نیجریه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، محمدرضا میرشفیعی افزود: با توجه به این که آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بهمن‌ماه در نیجریه و همچنین فروردین در امارات برگزار می‌شود و کشور نیجریه تنها هزینه‌ی ۴ ورزشکار را برای شرکت در این مسابقات پرداخت می‌کند، قرار بر این شد روح الله رستمی، حامد صلحی‌پور، نادر مرادی و امیر جعفری را به این مسابقات اعزام کنیم. البته این وزنه‌برداران در نیجریه محک می‌خورند و دوباره تمام وزنه‌برداران در مسابقات بین‌المللی امارات برای شرکت در آخرین مرحله کسب سهمیه شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری از روز سه‌شنبه نهم دی در محل فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری معلولان با حضور نادر مرادی، امیر جعفری، سید حامد صلحی پور، روح الله رستمی، سامان رضی، منصور پورمیرزایی، علی اکبر قریب شی و سیامند رحمان با مربیگری احمد دلجوان از روز سه‌شنبه نهم دی در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و تا بیست و نهم دی ادامه خواهد داشت.

سرپرست انجمن وزنه‌برداری معلولان به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از ۲۲ تا ۲۴ دی در بخش مردان و ۲۶ تا ۲۷ دی در بخش زنان اشاره کرد و افزود: در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ملی‌پوشان وزنه برداری نیز روز ۲۴ دی با حضور نمایندگان IPC در انتخابی تیم ملی و رکوردگیری شرکت می‌کنند تا وضعیت آنها از نظر رکوردی برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

میرشفیعی در پایان گفت: کسب مجوز تنها شرط حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو نیست بنابراین وزنه‌بردارانی که در ۳ مرحله مسابقات کسب سهمیه موفق به دریافت مجوز ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو شدند هیچ ضمانتی برای اعزام آنها وجود ندارد و وضعیت وزنه‌برداران اعزامی بعد از شرکت در مسابقات بین‌المللی امارات که فروردین در دبی برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ