نجات جوان کرمانشاهی از مرگ حتمی توسط مأمور پلیس

اقتصاد ایران: جوان 27 ساله کرمانشاهی که با مصرف تعدادی زیادی قرص قصد داشت به زندگی خود پایان دهد، با حضور به موقع مامور پلیس، از مرگ حتمی نجات یافت.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،  چندی پیش مادری نگران و مضطرب با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان اقدام پسرش به خودکشی قرار داد.

این مادر نگران در این تماس اعلام کرد که دقایقی قبل پسر جوان 27 ساله‌اش در تماسی با دیگر پسرش عنوان کرده که حوالی میدان آزادی کرمانشاه قصد خودکشی دارد و حالا از پلیس  برای نجات جان فرزندش استمداد می‌طلبید.

با دریافت این گزارش از سوی پلیس 110، موضوع به سرعت به واحدهای گشتی حوالی میدان آزادی گزارش شد، در این میان استوار «سیداحسان امیری» که در حال گشت بود با دریافت این گزارش جستجوی خود را برای یافتن محمود و خودروی وی به سرعت آغاز کرد.

زمان به سرعت در حال سپری شدن بود و لحظه‌ای تاخیر در اجرای ماموریت ممکن بود، محمود 27 ساله برای همیشه جانش را از دست بدهد و مادری برای همیشه در داغ فرزندش عزادار شود.

امیری به سرعت نقطه به نقطه میدان آزادی را جستجو کرد تا نهایتا توانست پسران جوان را داخل خودروی سمند خود که بی‌حال روی فرمان خودرو افتاده بود، پیدا کند.

وقت تنگ‌تر از آن بود که امیری بخواهد نیروهای اورژانس را مطلع و منتظر حضور آن‌ها بماند، با کمک یکی دو نفر دیگر از شهروندان محمود را از خودرو پیاده و سوار بر خودروی پلیس کرده و به بیمارستان منتقل می‌کند.

در بیمارستان نیز پزشک بخش به سرعت اقدامات اولیه برای نجات جان بیمار را انجام داده و به استوار امیری هم اعلام کرد که اگر دقایقی دیرتر محمود را به بیمارستان می‌رساندند او جان خود را از دست داده بود.

حالا دیگر خانواده جوان 27 ساله نیز در جریان قرار گرفته بودند، آنها هم سراسیمه خود را به بیمارستان رساندند و با دیدن مامور پلیس و پرستارانی که کار درمان محمود را انجام می‌دادند خیالشان راحت شد.

پسر این خانواده با ایثار و مسؤولیت‌پذیری و حضور به موقع سیداحسان امیری مامور پلیس شهرستان کرمانشاه از مرگ حتمی نجات یافت تا برگ زرین دیگری بر افتخارات پلیس استان افزوده شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ