توسعه هوشمندسازی راههای خراسان رضوی در اولویت قرار گرفت
اقتصاد ایران: مشهد - رئیس اداره مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی گفت: توسعه هوشمندسازی راهها در خراسان رضوی و پاسخگویی به مردم در اولویت قرار گرفت.
یوسف بنی اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت بیش از یک میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ارتقای سامانههای هوشمند مدیریت راهها، رسیدگی به شکایات مردمی و اطلاعرسانی دقیق در دستور کار این ادارهکل قرار داشته است.
رئیس اداره مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی بیان کرد: طی سال ۱۴۰۳، مجموع تماسهای ثبتشده در سامانه تلفنی ۱۴۱ به بیش از یک میلیون و ۲۶ هزار تماس رسید که از این میان، بیش از ۱۰۲ هزار تماس توسط بخش پاسخگویی مستقیم دریافت شده است.
وی ادامه داد: همچنین حدود ۹۲۳ هزار تماس نیز جهت دریافت اطلاعات وضعیت راهها ثبت شده که نشان از جایگاه سامانه ۱۴۱ بهعنوان مرجع اصلی ارتباط مردمی با حوزه راهداری دارد.
بنی اسدی با اشاره به ثبت ۳۰ هزار تماس در حوزه شکایات حملونقل و بیش از ۷۲ هزار تماس در ارتباط با مشکلات راهها، افزود: اداره مدیریت راههای استان در سال گذشته با ثبت بیش از ۱۳ هزار شکایت مردمی در بخشهای مختلف، پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم را با جدیت دنبال کرده است که بیشترین سهم شکایات مربوط به بخش حملونقل باری با ۶ هزار ۲۸۴ مورد، مشکلات راه با ۴ هزار و ۷۰۲ مورد و حملونقل مسافر با هزار و ۴۹۹ مورد بوده است.
رئیس اداره مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی با اشاره به اجرای پروژههای متعدد در راستای توسعه مدیریت هوشمند راهها افزود: در سال گذشته، پروژههایی نظیر نصب و راهاندازی ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور، خرید و نصب پنج دوربین نظارتی به همراه تجهیزات POE، ایمنسازی سایت خلج و خرید و نصب ۴۰ دستگاه ردیاب ناوگان راهداری انجام شد.
وی گفت: همچنین ۳۴ دستگاه UPS، دوربین پلاکخوان در پایانه امام رضا (ع) و تجهیزات ارتباطات رادیویی نیز طی پارسال تأمین و نصب شده است.
بنی اسدی ادامه داد: نوسازی و تجهیز مرکز مدیریت راهها، ارتقا و جابجایی ۶ سامانه دوربین نظارتی و راهاندازی مرکز پایش در پایانه امام رضا (ع) همزمان با طرح دهه پایانی صفر، از دیگر اقدامات شاخص این اداره در سال ۱۴۰۳ بهشمار میرود.
رئیس اداره مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی همچنین از ارائه بیش از ۱۵۰ گزارش تحلیلی به دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: این گزارشها بهصورت تخصصی در اختیار استانداری، دفتر مدیرکل، روابط عمومی و ادارات شهرستانی قرار گرفته و همچنین اطلاعات جوی و ترافیکی محورهای استان بهصورت روزانه از طریق مصاحبههای تلویزیونی به مردم اطلاعرسانی شده است.
وی خاطرنشان کرد: پایش و کنترل روزانه سامانههای حملونقل هوشمند شامل ۱۴۶ سامانه ثبت تخلف، ۱۳۶ دستگاه تردد شمار، ۵۷ دوربین نظارتی، ۱۴ تابلوی پیام متغیر، ۵ سامانه توزین حین حرکت و ۷۰۲ دستگاه ردیاب ناوگان راهداری در کنار کنترل شبکه ارتباطات رادیویی از دیگر اقدامات مهم این ادارهکل در سال گذشته بوده است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه