پاسخگویی به مشتریان شبانه روزی شد
اقتصاد ایران: عصر خودرو- یکی از معضلات مشتریان شرکت های خودروساز ارتباط گرفتن سخت در زمان بروز مشکل و پاسخ دادن به سوالات آنهاست. اکثر مشتریان در زمان هایی که از شرکت سوالی دارند باید ساعت ها درگیر پاسخ سوال خود باشند.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه بهمن در همین راستا مرکز شبانه روزی پاسخگویی به مشریان را راه اندازی کرد. البته در گذشته این مرکز وجود داشت ولی به صورت 24 ساعته خدمات ارائه نمی کرد که این اتفاق از دو هفته پیش آغاز شده است.
از این رو فرصتی دست داد تا با مزدک زرین بخش مدیر مرکز رضایت و خشنودی مشتریان گروه بهمن در همین خصوص گفت و گویی داشته باشیم که در ادامه خواهید خواند.
مدیر مرکز رضایت مشتریان گروه بهمن ابتدا به موضوع نوع پاسخگویی شرکت در گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت هایی که خدمات و فرایند پاسخگویی تلفنی به مشتریان را دارند چه محصول فیزیکی و چه خدمات، رایج ترین شکل کار این است که 12 ساعت مستقیم به تلفن پاسخ میدهند و 12 ساعت دیگر صندوق صوتی وجود دارد تا مشتریان سوالات را مطرح کنند تا در شروع روز کاری بعد به سوال شان جواب داده یا با آنها تماس گرفته شود. همین امر باعث از دست رفتن برخی تماس ها و دلخوری تعدادی از مشتریان می شد.
زرین بخش افزود: همه این اتفاق ها و برخی نگرانی های مشتریان در ساعت های مختلف شبانه روز دست به دست هم داد تا مجموعه به فکر 24 ساعته کردن مرکز خدمات بیفتد و با اضافه کردن نیروی کار ماهر در ضمینه پاسخ گویی بتواند شرایط بهتری برای مشتریان رقم بزند.
وی متذکر شد: مرکز تماس گروه بهمن در شیفت شب تمامی دسترسی های شیفت اداری روز را دارد یعنی تمامی اطلاعات فروش خدمات پس ازفروش حتی انتخاب زمان خدمت در هر یک از بخش های خدماتی و هر آنچه در سیستم CRMوجود داشته باشد در شیفت شب قابل دسترس است.
مدیر مرکز رضایتمندی مشتریان گروه بهمن عنوان کرد: روزانه 4 الی 5 هزار تماس دریافت و حدود 1200 تا 1500 تماس از سوی مرکز گرفته میشود که در مجموع نرخ تبدیل تماس به درخواست با شکایت فقط 3 درصد است و 97 درصد در همان تماس اول مشکل شان برطرف می شود.
مزدک زرین بخش در پایان به تعداد پرسنل مستقر در بخش CRM و مرکز تماس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 75 نفر نیروی متخصص در این بخش مشغول به کار هستند که از این تعداد 27 نفر در مرکز تماس و امداد حضور دارند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه