فوربیکس؛ برگزیده جشنواره دکتر نوربخش در همایش بانکداری نوین
اقتصاد ایران: همزمان با پایان یازدهمین دوره همایش بانکداری نوین و نظامهای پرداخت، برندگان جایزه دکتر نوربخش توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی معرفی شدند.
در قسمت محصولات و خدمات فناورانه پولی و بانکی ویژه مشتریان، فوربیکس به عنوان نئوبانک کسبوکاری با امکان مدیریت جامع و یکپارچه مالی و حسابداری، به عنوان محصول برگزیده انتخاب شد و لوح جشنواره دکتر نوربخش را از قائممقام بانک مرکزی دریافت کرد.
فوربیکس که با همکاری شرکت توسن و توسط شرکت فناوران مالی هوشمند آینده توسعه پیدا کرده است، به عنوان یک پلتفرم جامع بانکداری دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، علاوه بر خدمات بانکداری دیجیتال تمامی ابزارهای لازم برای مدیریت مالی شامل صدور فاکتور، فروشگاهساز، حسابداری، CRM و... را به نیز صورت یکپارچه و تماما رایگان و از طریق موبایل اپلیکیشن خود در اختیار کسبوکارها قرار میدهد.
اغلب شرکتهای کوچک و متوسط، فریلنسرها و خویشفرمایان نیازمند ابزاری جامع و دقیق برای امور مالی خود هستند. این موارد شامل صدور فاکتور، ثبت سندهای حسابداری، مدیریت حساب بانکی، مدیریت مشتریان و... میشود که تمامی این سرویسها با تلفن همراه بر بستر اپلیکیشن فوربیکس قابل دریافت است. فوربیکس به عنوان یک پلتفرم جامع مدیریت مالی کسب و کار تلاش کرده است تا تمامی این ابزارها را از طریق پلتفرم جامع و به صورت کاملا رایگان خود در اختیار این عده از افراد و کسبوکارها قرار دهد.
به عنوان مشخصه کلیدی نئوبانک شرکتی فوربیکس میتوان به جامعیت و یکپارچگی در ارائه خدمات متنوع اشاره کرد که امکان اتصال آن به سایر ابزارها از طریق Open API وجود دارد. به طور کلی میتوان گفت فوربیکس یک ابزار کاربردی برای کسبوکارها است که بدون این که هزینه اضافهای به کسبوکارها تحمیل کند، میتواند مدل درآمدی پایداری را تعریف کند. این اپلیکیشن مبتنی بر موبایل طراحی و تولید شده است که برای دسته مشتریان هدف، بسیار قابل توجه و کاربردی است.
در عصر دیجیتال و با ظهور احراز هویت های دیجیتال، چسبندگی مشتریان به بانکها بسیار کاهش پیدا کرده است. اما فوربیکس با طراحی اکوسیستمی ساده و کاربردی شامل مجموعه سرویسهای مدیریت مالی مناسب برای کسب و کارها توانسته آنها را به افتتاح حساب در بانک همکار (یا اتصال حساب فعلی به فوربیکس) ترغیب کند. فوربیکس با این روش میتواند چسبندگی مشتریان به بانک همکارش را افزایش دهد و تبدیل به روشی برای افزایش وفاداری مشتریان شود.
"این مطلب تبلیغاتی است"
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه