فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران جشنواره فیلم فجر
اقتصاد ایران: فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و سومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این بخش که مهلت ثبتنام آن از7 لغایت17 آذرماه خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوههای خلاقانه و موثر درعرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاعرسانی در عرصه صنعت سینما، در بخشهای عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی برگزار میشود.
کلیه متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران باید از طریق مراجعه به وبسایت رسمی جشنواره به نشانی fajrfilmfestival.com ، نسبت به عضویت، ثبتنام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه آثار خود، مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام نمایند.
تمام مواد تبلیغاتی سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از 15 دی1402 لغایت 15 دی1403 در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا میشوند میتوانند در مسابقه شرکت نمایند.
آثار ارزیابی شده در دورههای گذشته پذیرفته نمیشود.
دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخشهای مختلف رسانهای جشنواره (کتاب، نشریه روزانه، تیزر، فضای مجازی و سایر رسانهها) خواهد بود.
تفسیر و رفع ابهام از مفاد و مقررات این آییننامه و موضوعات پیشبینی نشده برعهده دبیر جشنواره است.
ارائه نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش کننده، مبنی بر تایید استفاده از نسخه ارائه شده در تبلیغات فیلم برای هر عنوان الزامی است.
شرایط اختصاصی بخش عکس :
فایل عکسها باید با فرمت jpg و حداکثر حجم 4 مگاپیکسل در وبسایت جشنواره بارگذاری شود.
در صورت تعدد آثار، عکسهای هر فیلم باید به صورت جداگانه در وبسایت جشنواره بارگذاری شود.
تعداد آثار ارسالی برای هر عنوان، پنج عکس صحنه و سه عکس پشت صحنه است.
هر گونه دخل و تصرف در عکس به گونهای که اصالت آن را مخدوش کند، موجب کنار گذاشتن عکس از چرخه داوری خواهد شد.
شرایط اختصاصی بخش پوستر :
فایل پوستر باید با فرمت jpg و کیفیت dpi 150 و در قطع 100 * 70 در وبسایت جشنواره بارگذاری شود.
پوسترهای ارائه شده باید از میان آثار استفاده شده در تبلیغات فیلم دارای مجوز سازمان امور سینمایی و سمعی بصری باشد.
در این بخش، فقط پوستر فارسی فیلمها مورد داوری قرار میگیرد.
شرایط اختصاصی بخش آنونس و تیزر :
فایل هر یک از موارد در یک آدرس ابری بارگذاری، سپس لینک اثر در وبسایت جشنواره ثبت و در صورت داشتن نام کاربری یا رمز عبور در فرم درج شود.
در بخش تبلیغات سینمای ایران سیمرغ بلورین بهترین عکس، سیمرغ بلورین بهترین پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس و تیزر اهدا می شود.
انتهای پیام/
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه