دشمن با جنگ شناختی اذهان جوانان جامعه را مورد هدف قرار داده است
اقتصاد ایران: تربت حیدریه- فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: دشمن با جنگ شناختی، ترکیبی و رسانهای اذهان جوانان و نوجوانان جامعه را مورد هدف قرار داده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی یعقوبیان ظهر پنجشنبه در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج منطقه تربتحیدریه که با حضور ۱۲ تیم در قالب پویانمایی انیمیشن، نرمافزار، موشن گرافی، استوری موشن، پوستر و ویدئو کلیپ در مرکز فرهنگی رسانهای شهید حجتی برگزاری شد، اظهار کرد: در این رقابتها که از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده، تیمها با موضوعات مختلف و رصدی که در شبکههای اجتماعی دارند، اقدام به تحلیل، ایدهپردازی و تولید محتوا میکنند.
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: در این رقابتها، داوران در رشتههای مختلف محصولات را داوری خواهند کرد و در کنار داوری، مشاورانی نیز حضور دارند که به تقویت ایدهها و تولیدات کمک میکنند.
وی بیان کرد: در این رویداد، بسیج بهصورت کلان توان تخصصی نیروهای خود را ارزیابی میکند و در ادامه همافزایی بین نیروها صورت میگیرد، ضمن آنکه فضای رقابتی و انگیزشی ایجاد شده است
یعقوبیان با بیان اینکه نقش امروز نخبگان و فعالان فضای مجازی در این جنگ شناختی بسیار اهمیت دارد، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری توجه به فضای مجازی است که متأسفانه به دلیل برخی سلایق و موضوعاتی مانند بستر و زیرساخت آن، دشمن میداندار این فضا شده است.
فرمانده سپاه ناحیه تربتحیدریه خاطرنشان کرد: در یک دهه اخیر بیشترین کنشهای اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل گرفته که بستر آن خارج از کشور است. از طرفی موضوع تولید محتوا در کشور مغفول مانده و اگر خط و مشی درستی در فضای مجازی نداشته باشیم و اینکه به چه نقطهای میخواهیم برسیم، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.
وی گفت: امروز خط مقدم جبهه انقلاب در فضای مجازی است که مهمترین اولویت آن تولید محتوای فاخر با محوریت اقناعسازی و جریانسازی در جامعه است.
یعقوبیان اظهار کرد: امروز خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی است و چنانچه بخواهیم با خط مقدم دهه ۶۰ در دوران دفاع مقدس مقایسه کنیم شاید به ظاهر سادهتر باشد اما تلفات آن به مراتب بیشتر و سختتر است.
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: دشمن با جنگ شناختی، ترکیبی و رسانهای اذهان جوانان و نوجوانان جامعه را مورد هدف قرار داده و با پمپاژ دروغهای رسانهای به دنبال تسخیر اذهان عمومی جامعه است.
وی با بیان اینکه نقش امروز نخبگان و فعالان فضای مجازی در این جنگ شناختی بسیار اهمیت دارد، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری توجه به فضای مجازی است که متأسفانه به دلیل برخی سلایق و موضوعاتی مانند بستر و زیرساخت آن، دشمن میداندار این فضا شده است.
یعقوبیان خاطرنشان کرد: در یک دهه اخیر بیشترین کنشهای اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل گرفته که بستر آن خارج از کشور است. از طرفی موضوع تولید محتوا در کشور مغفول مانده و اگر خط و مشی درستی در فضای مجازی نداشته باشیم و اینکه به چه نقطهای میخواهیم برسیم، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه موضوع روایت اول را یکی از مهمترین مسائل در فضای مجازی برشمرد و افزود: چنانچه نتوانیم روایت اول را درست و صحیح منعکس کنیم یقیناً دشمن روایت خودش را منعکس خواهد کرد، لذا لازمه فعالیت در فضای مجازی و تولید محتوای فاخر، آشنایی و تسلط به موضوعات روز جامعه است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه