استفاده ازابزارهای نوین برای توسعه رویدادهای گردشگری اصفهان
اقتصاد ایران: اصفهان-سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از برنامهریزی برای توسعه فرهنگی و گردشگری شهر با تکیه بر رویدادهای نوین ویژه نوجوانان، جوانان و خانوادهها خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی عصر یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین دوره مسابقه بینالمللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان «پوپک» اعلام کرد: اصفهان با تمرکز بر حوزههای فرهنگی، هنری و گردشگری، تلاش دارد چشمانداز آینده خود را از طریق رویدادهای ویژه و پروژههای نوین برای نوجوانان، جوانان و خانوادهها ترسیم کند.
وی تاکید کرد: رویکرد شورای شهر اصفهان بر سیاستگذاری در حوزه فرهنگ و هنر و توجه ویژه به نسل نوجوانان است و جشنوارههایی چون پوپک و دیگر رویدادهای فرهنگی نیز در این راستا طراحی شدهاند. صالحی افزود: در طول سالها، همواره درباره جایگاه اصفهان به عنوان شهری صنعتی یا به عنوان شهری با افق فناوری و گردشگری صحبت شده است؛ اگر اصفهان قرار است در زمینه فناوری و گردشگری رشد کند، باید مسیر خود را در این راستا بهروشنی مشخص کند.
سخنگوی شورای شهر همچنین به چالشهای زیستمحیطی اصفهان اشاره کرد و گفت: برنامههای پراکنده در حوزه صنایع سخت و گردشگری با چالشهای محیطزیستی و عدم تطابق با اهداف فرهنگی روبرو هستند. به گفته وی، چشمانداز مشخص اصفهان برای حرکت به سوی حوزههای فناوری و گردشگری، مبنای تمام برنامههای داخلی شهر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: برنامه ۱۴۰ شهرداری نیز بر اساس همین افق طراحی شده و بهویژه بر گردشگری، خانواده و تمامی اعضای جامعه اعم از نوجوانان، جوانان، کودکان، میانسالان و سالمندان تاکید دارد. وی افزود: سیاستگذاریهای فرهنگی و اجتماعی اصفهان، تمرکز ویژهای بر رویدادها و برنامهریزی برای مخاطبان خاص دارد و از دستاوردهای فرهنگی گذشته در این مسیر بهرهگیری خواهد کرد.
صالحی خاطرنشان کرد: جشنوارههایی نظیر پوپک، خندستان، جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان و المپیاد فیلمسازی نوجوانان در همین راستا فعالیت میکنند تا با زبان هنر و از طریق رویدادها، چشماندازی روشن برای فرهنگ و گردشگری اصفهان ایجاد کنند.
سخنگوی شورای شهر همچنین به پروژههایی نظیر سرزمین نوجوان، توسعه زیرساختهای تفریحی نظیر «شهر رویاها» و «باشگاه نوجوان» اشاره کرد و گفت: این طرحها علاوه بر جذب گردشگران داخلی و خارجی، میتوانند به یک نماد بینالمللی برای اصفهان تبدیل شوند.
وی با اشاره به اهمیت هنر و رویدادها برای تعاملات بینالمللی و ارائه چهره واقعی از ایران و اصفهان به جهان افزود: این ارتباطات به بهبود تصویر ایران در فضای جهانی کمک کرده و برای نسلهای آینده اصفهان ارزش افزوده فرهنگی و اجتماعی به همراه خواهد داشت.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه