آقای گلزار؛ خراب کردی یا نکردی واقعا مسئله این است؟
اقتصاد ایران: چه بخواهیم و چه نخواهیم، محمدرضا گلزار سلبریتی است حتی در روز عروسی، یک سلبریتی مهمترین وجه مشخصهاش اسم اوست که برند شده است.
نهال موسوی طی یادداشتی در عصر ایران نوشت: محمدرضا گلزار در چند روز اخیر یک تک آهنگ به اسم «خراب کردی» منتشر کرد که با واکنشهای مختلفی همراه شده است. این قضیه جدای از واکنش کاربران در فضای مجازی به رسانهها هم کشیده شد و چند سایت درباره این آهنگ یا خود گلزار مطالبی را منتشر کردند که برخی انتقادی و بعضی دیگر در تشویق محمدرضا گلزار بود.
برای مثال همشهری آنلاین با تیتر «آقای گلزار چرا کامنتها رابستی؟ ما که چیزی نگفتیم» نوشت: «محمدرضا گلزار با انتشار قطعه موسیقی "خراب کردی" با همکاری مهراد جم بار دیگر بر سر زبانها افتاده است؛ یک موسیقی پر سر و صدا که بعضیها دوستش دارند و برخی هم مسخره اش میکنند! او با انتشار پوستر این موزیک ویدئو و بازخورد همراه با تمسخری که از مخاطبانش دریافت کرد، در پست بعدی و انتشار آهنگ، امکان نظر دادن طرفداران و منتقدانش را بست و اجازه نداد کسی درباره این آهنگ نظر بدهد.
این موضوع دستمایه حواشی در شبکههای مجازی شد و برخی با استوری کردن قطعه موسیقی گلزار از او سوال کردند که چرا اجازه ندادی ما درباره این آهنگ نظر بدهیم. برخی دیگر این اقدام او را غیرحرفهای تلقی کرده و گفتند هنرمند واقعی باید تاب و تحمل شنیدن نظر مخالفانش را هم داشته باشد. عدهای هم مخاطب آهنگ «خراب کردی» گلزار را خودش معرفی کردهاند!
به نظر میرسد حجم انتقادها به قدری بوده که این بازیگر ظرفیت مدیریت آن را از دست داده است. در همین زمینه برخی خبرگزاریهای رسمی هم در حمایت از این خواننده مطالبی را منتشر کردند و از مخاطابان خواستند اندکی با سعه صدر به فعالیت خوانندگی این بازیگر واکنش نشان بدهند.»
از طرف دیگر خبرگزاری ایسنا با انتشار مطلبی تحت عنوان «برای محمدرضا گلزار؛ مردی که میخواهد همهفن حریف باشد!» دفاع نامحسوسی از محمدرضا گلزار کرده است که جالب توجه است.
گلزار را نمی توان یک ستاره بازیگری، موسیقی یا مجری توانایی دانست اما او هر جا حضور داشته باشد توجه و نگاه به همراه دارد.
در مطلبی سال گذشته به این اشاره داشتم که «چه بخواهیم و چه نخواهیم، رضا گلزار سلبریتی است حتی در روز عروسی»، یک سلبریتی مهمترین وجه مشخصه اش اسم اوست که برند شده است. فرمول مشخصی هم ندارد یک نفر با اقدام به خودکشی ساختگی و گریه و زاری سلبریتی میشود (دنیا جهانبخت)، دیگری با تابو شکنیهای مختلف (امیرتتلو) و یکی مانند گلزار با پکیجی از چهره زیبا، موسیقی، شایعات، حاشیه، عروسی و ...
در واقع سلبریتی شخصی است که خودش برند شده است و به همین دلیل حضور اسم او در هر جایی و به هر دلیلی توجه برانگیز است، خبر، حاشیه و نگاه به همراه دارد و طبیعتا در جهان امروز افزایش تعداد بازدید، لایک، کامنت و...
آنچه که برای یک سلبریتی حائز اهمیت است این است که هر از گاهی باید یک فعالیت داشته باشد تا بازار توجه به اسم و برند خودش را گرم کند، حال میتواند نشان دادن مراسم روز عروسیاش باشد یا انتشار یک تک آهنگ موسیقی که بسیاری به آن نقد دارند.
برای گلزار این توجه و به صدا در آمدن اسم او مهمترین اتفاق است تا بتواند از این راه سرمایهگذاران، تهیه کنندگان تلویزیون و ... را متقاعذ کند که او استحقاق دریافت فلان رقم را دارد و البته همیشه طرف مقابلی هم وجود دارد که گلزار را میخواهند و دلیل تمام این اتفاقات این است که او صرفا یک بازیگر، خواننده، مجری و ... نیست بلکه او یک سلبریتی است.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه