پیروزی بزرگ ایران مقابل چین در شروع رقابت ها

اقتصاد ایران: ملی‌پوشان جوان کشورمان از سد چین گذشتند و به دور بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل چین به میدان رفت و با نتیجه ۲۶ - ۳۰ پیروز شد.

شاگردان شریف مؤمن هر چند در دقایق نیمه نخست با تمرکز کمتری بازی کردند و از حریف عقب افتادند اما در ادامه با تعویض‌های به موقع و درخشش همه بازیکنان توانستند بر بازی مسلط شوند و رفته رفته فاصله گل‌های خود را با تیم چین زیاد کنند هر چند یکی از بهترین بازیکنان چین در اثر برخورد با صابر حیدری مصدوم و به بیرون از زمین انتقال یافت ولی خط حمله ایران آنقدر با سرعت بالا و پرقدرت حمله کرد که چینی‌ها چاره‌ای جز تسلیم نداشتند و نهایتاً جوانان ایران این نیمه را با ۸ گل اختلاف و نتیجه ۹ - ۱۷ به سود خود تمام کنند.

در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان با توصیه کادر فنی در رختکن با تمرکز و دقت بیشتری بازی را آغاز کردند و ضمن حفظ فاصله امتیازی خود با تیم چین باز هم در حمله کوبنده و پرقدرت ظاهر شدند و در خط دفاعی نیز اجازه خودنمایی به مهاجمان آماده و سرحال چین ندادند و نهایتاً در پایان بازی با نتیجه ۲۶ - ۳۰ حریف اول خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را شکست دادند تا با توجه به دو شکست تیم چین، همراه با کویت به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرده و بازی فردا مقابل کویت را برای تعیین سرگروهی انجام دهند.

این بازی از ساعت ۱۲:۳۰ فردا سه شنبه به وقت کشورمان آغاز می‌شود.

شایان ذکر است امیرحسین کرمی در پایان بازی با چین برترین بازیکن زمین شناخته شد.

تیم ملی جوانان چین نیز که روز گذشته نیز مقابل کویت ۲۴ - ۲۸ شکست خورده بود و حالا در ادامه مسابقات باید برای جایگاه ۹ تا ۱۳ تلاش کند. قبل از این مسابقه عربستان و هنگ کنگ به مصاف هم رفتند که عربستان توانست ۱۹ - ۴۵ به برتری برسد.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ