اعزام اکیپ آتش نشانی تهران برای تأمین ایمنی مراسم یوم العباس

اقتصاد ایران: زنجان-سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: به درخواست آتش نشانی زنجان، اکیپی از آتش نشانی تهران برای همکاری و تأمین ایمنی مراسم یوم العباس در زنجان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی شامگاه شنبه در جریان بازدید از روند خدمت رسانی آتش نشانی زنجان در مراسم هشتم محرم در جمع خبرنگاران، گفت: مراسم هشتم محرم زنجان در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان بزرگترین آئین مذهبی کشور است.

وی ابراز کرد: امروز ۱۰۰ هزار نفر از مردم زنجان و شهرهای اطراف در این اجتماع حضور پیدا می‌کنند که جمعیتی قریب به ۵۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود و در این راستا به علت عظمت کار به درخواست آتش نشانی زنجان، اکیپی از اتش نشانی تهران برای همکاری و تأمین ایمنی این مراسم در زنجان حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: طبق هماهنگی اکیپی شامل ۷ دستگاه خودرو، ۴ دستگاه تویوتا نیمه سنگین، یک دستگاه اطفای حریق و دو دستگاه سمند از روز گذشته در زنجان حضور دارند و در صورت نیاز مراسم تاسوعا و عاشورا را هم پوشش خواهند داد.

ملکی تاکید کرد: امیدوارم هیچ حادثه‌ای در این ایام رخ ندهد و در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی، لازم است که مردم عزیز ضمن حفظ خونسردی خود با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته یا به آتش‌نشانان مستقر در محل مراجعه کنند..

وی گفت: همه دسترسی‌ها و امکان سنجی ها در رابطه با وقوع حوادث احتمالی انجام شده و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ امدادرسانی وجود ندارد.

سخنگوی آتش نشانی تهران بیان داشت: خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ استقرار نیروها و امدادرسانی وجود ندارد و امیدواریم با همکاری همیشگی عزاداران شاهد برگزاری این مراسم باشکوه و در خور شأن پایتخت شور و شعور حسینی باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ