شهید رییسی به دوگانه مقاومت و توسعه خاتمه داد

اقتصاد ایران: قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید رییسی به دوگانه مقاومت و توسعه خاتمه داد و این امر نشان می دهد می توان با پایبندی به مقاومت اقتصاد را سامان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری ظهر شنبه در آئین اختتامیه سلسله نشست‌های ملت ابراهیم اظهار کرد: دولت سیزدهم یعنی دولت شهید آیت الله رئیسی در تراز انقلاب و نظام اسلامی بود و صرفاً نباید به تفسیر و بازگویی خصلت‌های شهید جمهور بسنده کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی را باید به عنوان یک رئیس جمهوری تراز و الگو معرفی کنیم، ابراز کرد: منعطف شدن مشکلات و مسیر پیشرفت کشور در گرو نظم مستقر جهانی و سیاست ورزی تحولات جهانی در عرصه ارتباطات بین الملل است.

آیت الله میرباقری افزود: شهید آیت الله رئیسی بسیار بر این مسأله باور داشت و وی معتقد بود که از ظرفیت‌های جهانی و خارج از نگاه تسلیم در برابر نظام استقرار یافته در جهان می‌توان به قله رسید و پیشرفت کرد.

وی بیان کرد: افرادی که بر این باور هستند که مشکلات با نظم جهانی جهانی حل می‌شود، کشور را درگیر دوگانه مقاومت و توسعه می‌کنند و به اعتقاد خودشان نمی‌خواهند که از اقتصاد برای سیاست هزینه‌ای کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید رئیسی این دوگانگی را خاتمه داد و این موضوع را به اثبات رساند که می‌توان با حمایت و پایبندی به مقاومت، اقتصاد را سامان بخشید.

آیت الله میرباقری اذعان کرد: شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری‌اش همواره موضوع غرب و آمریکا را تعطیل نکرد ضمن اینکه تحولات جهانی و تحول خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد را به جدیت دنبال می‌کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر نود و چهار درصد وام‌ها به سرمایه داران کلان پرداخت می‌شود و فقط ۴ درصد تسهیلات بانکی به اقشار متوسط و ضعیف اختصاص دارد.

آیت الله میرباقری تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون بانک‌های خصوصی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات امروز به دلیل تجویز نسخه‌های غربی و اظهار نظرات اشتباهات برخی کارشناسان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ