واکنش حماس به کشتار هولناک خان یونس

اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی حماس به جنایت هولناک امروز رژیم صهیونیستی در خان یونس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس به جنایت هولناک امروز رژیم صهیونیستی در خان یونس واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت امروز در منطقه مواصی در خان یونس، ادامه نسل‌کشی دشمن نازی صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و دولت آمریکا نیز مستقیماً در این جنایات شریک است.

در بیانیه حماس آمده است: قتل عام هولناک منطقه مواصی در خان یونس به دست نئونازی‌های صهیونیست که تشدید خطرناک جنایات و کشتارهای بی‌سابقه در تاریخ جنگ‌ها به شمار می‌رود، را شدیداً محکوم می‌کنیم.

حماس اعلام کرد: ارتش اشغالگر صهیونیستی این جنایت را در منطقه مواصی در غرب شهر خان یونس مرتکب شده که آن را منطقه‌ای امن اعلام کرده بود و از فلسطینی‌ها خواسته بود که به آنجا بروند اما جنگنده‌ها، توپخانه و پهپادهای ارتش اشغالگر به طور گسترده و مکرر چادرهای آوارگان فلسطینی را در این منطقه هدف قرار داده و صدها غیرنظامی بی‌دفاع شهید و مجروح شدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی پیرامون هدف قرار دادن رهبران فلسطینی ادعایی کذب و بی‌اساس است و این اولین بار نیست که دشمن چنین ادعایی می‌کند و بعداً کذب و دروغ بودن آن ثابت می‌شود و این ادعاهای بی اساس صرفاً با هدف سرپوش نهادن بر این جنایت هولناک و وحشیانه طرح می‌شود.

حماس بیان کرد: قتل عام منطقه مواصی در خان یونس که بیش از ۸۰ هزار آواره فلسطینی در آنجا ساکن هستند تأکیدی واضح و روشن از سوی دولت رژیم صهیونیستی بر ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین از طریق هدف قرار دادن مکرر و سیستماتیک غیر نظامیان بی‌دفاع در چادرها و مراکز اسکان آوارگان و ساختمان‌های مسکونی و ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات در حق آنان بدون هرگونه توجه به درخواست‌ها برای توقف هدف قرار دادن غیر نظامیان و یا هرگونه اعتنایی به قوانین جنگی است.

این جنبش تاکید کرد: بی‌توجهی دشمن صهیونیستی به قوانین و معاهدات بین‌المللی و تجاوزات گسترده علیه غیرنظامیان بی دفاع در صورتی که حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت آمریکا از صهیونیست‌های افراطی و ارتش تروریستی آنها از طریق ارائه حمایت‌های سیاسی و نظامی، سرپوش نهادن بر جنایات آن و ممانعت از هرگونه اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در قبال این جنایات نبود، ادامه نمی‌یافت و همین موجب شده که آمریکا نیز به طور کامل شریک جنایات این رژیم باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ