مدیران دولتی آذربایجان شرقی همسو با نماینده ولی فقیه حرکت می کنند

اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران دولتی آذربایجان شرقی همسو با نماینده ولی فقیه حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر پنج شنبه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: آذربایجان سرافراز و تبریز قهرمان از گذشته دور تجلی عمیق مرکز دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و کانون بصیرت مثال زدنی و دفاع از ارزش‌ها بوده است.

وی افزود: خطه آذربایجان همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی و وطن و غیرت دینی پیشرو بوده است و این غیرت دینی سبب شده است تا در دوران مبارزه با نظام ستمشاهی به نقطه کانونی دفاع از ارزش‌های اسلام تبدیل شود.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه شهید، علمای بزرگ این خطه منجر شده است تا آذربایجان همیشه در مسیر درست باشند. دولت مردمی سیزدهم از روی کار آمدن با تثبیت شرایط و احصا فرصت‌ها، تدوین مدل مفهومی توسعه استان و ظرفیت‌های اقتصادی استان به صورت جدی پیگیری و اجرایی کرد و این رویکرد در استان نیز اجرایی شد.

محمدی ابراز کرد: عملکرد سه ساله دولت مردمی سیزدهم در استان مدیون استاندارهای این دوره و نماینده ولی فقیه در استان بوده است.

وی یادآور شد: پنج انتخابات مهم اعم از انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری با موفقیت در استان و کشور برگزار شد. بهار امسال جمعی از خادمین راستین انقلاب در حین خدمت‌رسانی به فیض شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: در هشت سال گذشته که نماینده ولی فقیه شهید استان‌مان با جذب حداکثری اقشار مختلف کارنامه درخشان از خود به جای گذاشتند.

محمدی خاطرنشان کرد: با عنایت و درایت رهبر معظم انقلاب، نماینده ولی فقیه جدید در استان معرفی شد و برای این عزیز آرزوی موفقیت داریم. خادمان ملت همسو با نماینده ولی فقیه در استان خواهند بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ