مدیریت اندیشه‌های راهبردی جهان اسلام در دانشگاه‌ها دنبال شود

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طرح مدیریت اندیشه‌های راهبردی جهان اسلام در مراکز آموزش عالی از حیث علمی و اندیشه دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران ستاد نهاد دانشگاهی کشور، اظهار کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها یکی از راهبردی‌ترین دستگاه‌های حاکمیت نظام است.

وی با بیان اینکه دانشگاه و محصول آنچه منابع انسانی و چه دانشی از ارکان حال و آینده نظام هستند، افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها باعث می‌شود که فضای دانشگاه اسلامی، انقلابی، دینی و ملی ریل‌گذاری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی حرکت، جوهره دانشگاه را متحول کرد که برای حفظ آن به نظارت و مدیریت نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، کار نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها را راهبردی و استراتژیک دانست و خاطرنشان کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم جهانی هستیم و بیش از این جهانی می‌شویم و تأثیر این تعامل فوق العاده سنگین و بسیار ارزشمند است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها باید طرح مدیریت اندیشه‌های راهبردی جهان اسلام در مراکز آموزش عالی را از حیث علمی و اندیشه دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: این طرح ابتدا منطقه‌ای و در سطح جهان اسلام و سپس در بعد بین المللی ایجاد شود که اگر این گونه شد، نظام حاکم نظام کمال نجات بشر می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: دانشگاه در ساختارسازی و معماری نظام نقش مهمی دارد و ما به شدت از نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها حمایت می‌کنیم

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ