طرح فروش نقدی محصولات ونوسیا اعلام شد

اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت مکث موتور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه ماموت که در دوره جدید واردات محصولات برند ونوسی را به بازارا ایران عرضه می کند طرح جدید فروش نقدی دو محصول V-Online و Star را با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روز کاری اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت مکث موتور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه ماموت که در دوره جدید واردات محصولات برند ونوسی را به بازارا ایران عرضه می کند طرح جدید فروش نقدی دو محصول V-Online و Star را با موعد تحویل 30 و 90 روز کاری اعلام کرده است.

ونوسیا وی-آنلاین:
وی-آنلاین که نخستین بار سال 2021 رونمایی شد یک خودرو مدرن، با طراحی جدید و مطابق با ترند روز خودروسازان بزرگ جهان است. موتوری که بر روی این خودرو نصب می‌شود معمولاً یک نمونه 1.5 لیتری توربو است که حدود 190 اسب بخار قدرت و بیش از 260 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور که با کد A415TD یکی از زیرمجموعه‌های میتسوبیشی به‌حساب می‌آید با یک  گیربکس 7 سرعته دوکلاچه همراه شده که بازده تولیدی موتور را به چرخ‌های جلو این خودرو منتقل می‌کند.

این کراس اوور 4.6 متری لیست بلندبالایی از امکانات رفاهی را در خود جای‌داده است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، دوربین دید 360 درجه، نمایشگر یکپارچه کلاستر و مانیتور 24 اینچی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی، صندلی چرمی با تنظیم برقی 6 جهت برای راننده و سرنشین جلو، شارژر وایرلس و دریافت‌کننده و عملگر فرمان صوتی اشاره کرد.

ونوسیا استار:
کراس اوور دیگری که در این لیست قرار دارد، نسخه استار است. استار به نسبت وی-آنلاین خودرو لوکس تری به حساب می آید. این خودرو 4.7 متری در سال 2020 تولیدشده و ازنظر ابعادی مقداری از وی-آنلاین بزرگ‌تر است. این خودرو نیز یک نسخه تک دیفرانسیل با یک موتور مشابه مدل وی-آنلاین است که 188 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به همان گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده است.

لیست آپشن های رفاهی و مشخصات ایمنی آن نیز تقریباً مشابه همان نمونه وی-آنلاین با این  تفاوت که در این نسخه صندلی راننده به ماساژور مجهز است و سیستم تهویه آن نیز به‌صورت دیجیتالی اتوماتیک دوکاناله با پنل کنترلی لمسی است و همچنین مانیتور نصب شده بر روی این خودرو یک پنل 10 اینچی عمودی است. در لیست آپشن های فول ترین نسخه این خودرو ، سقف پانورامیک و سانروف بزرگ برقی، سیستم هشدار نقطه کور، ترمز خودکار برای جلوگیری از برخورد با مانع، هشدار جلوگیری از تصادف هنگام خروج از پارک و بسیاری آپشن های جذاب دیگر نیز وجود دارد. علاوه بر آپشن های بیشتر، این خودرو در نسخه فول آپشن به سیستم های کمکی رانندگی همانند رادار رانندگی بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و همچنین سیستم تابلوخوان نیز مجهز شده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص خرید خودرو می توانید با شماره تلفن 1660 تماس بگیرید و یا به سایت maxmotorco.com  سر بزنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ