پارک فناوری قم دبیرخانه زنجیره راهبردی فناوری محتوای دیجیتال شد

اقتصاد ایران: قم- رییس پارک علم و فناوری استان قم از تعیین این پارک به عنوان دبیرخانه ارزش راهبردی محتوای دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیراله رهسپار فرد ظهر سه شنبه در نشست گروه کاری فناوری و نوآوری استان قم، اظهار کرد: مرکزیت قم در عرصه تولید محتوا خصوصاً محتوای ارزشی و دینی، وزارت علوم را بر آن داشت تا با عنایت به اهداف کلان نظام علم و فناوری و سیاست‌های سند ملی آمایش سرزمینی این مسوولیت ویژه را به این پارک واگذار کند و انتظار دارد تا خروجی آن تولید محتوای جریان‌ساز با اولویت جهان اسلام باشد.

رییس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به این‌که پارک علم و فناوری به طور همزمان مسوولیت دبیرخانه ملی فناوری‌ها و نوآوری‌های علوم انسانی و اسلامی را نیز برعهده دارد، افزود: تعریف این دو حوزه خاص مأموریتی برای پارک علم و فناوری قم را باید مکمل یکدیگر و مبتنی‌بر ظرفیت‌های زیست بوم فناوری و نوآوری استان ارزیابی کرد.

رهسپار فرد بیان کرد: وظیفه اصلی و مشخص این دبیرخانه ایجاد زنجیره تامین دارای مزیت رقابتی پایدار و توسعه فناوری‌های صنعت تولید محتوا با تمرکز بر شبکه‌سازی واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و ذی‌نفعان و ارکان زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان است.

وی تصریح کرد: یقیناً، این ماموریت که به نوعی دروازه ورود استان به عرصه جدیدی از تولید محتوای ارزشی است، بدون هم‌افزایی و همکاری فعال سایر ذی‌نفعان و حلقه‌های تشکیل دهنده این زنجیره ارزش قابل تحقق نخواهد بود.

رییس پارک علم و فناوری استان قم خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همراهی مجموعه‌های حاکمیتی و کنشگران زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان شاهد ارتقاء نقش و جایگاه قم در حوزه تولید محتوای دیجیتال باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ