رئیس فدراسیون بدنسازی روسیه: نمی‌توانم ایرادی از میزبانی ایران بگیرم

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون پرورش اندام روسیه گفت: ایرانی‌ها در میزبانی آنقدر خوب عمل کردند که نمی‌توانم ایرادی از این میزبانی بگیرم. همه چیز در سطح بین المللی برگزار شد و آنها نشان دادند قابلیت میزبانی رقابت‌ها در بالاترین سطح دنیا را دارند.

به گزازش ایرنا، مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران در رشته هادی بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، گیمزکلاسیک، فیزیک کلاسیک، فیزیک و ماسکولار در دو بخش آماتور و حرفه ای طی روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

الکساندر ویشنوسکی، رئیس فدراسیون پرورش اندام روسیه نیز به همراه رئیس فدراسیون جهانی و دیگر کشورها در این رقابت‌ها حاضر شده بود. وی در خصوص حضورش در ایران به خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: این برای بار اول است که در ایران هستم؛ مردم مهربان و کشور زیبایی دارید و باید از میزبانی خیلی خوب شما تشکر کنم. مسابقات با سطح بسیار خوب و قابل قبولی برگزار شد. ایرانی‌ها ورزشکاران بسیار خوبی در سطوح بالا دارند. در مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان، قطعا روسیه و ایران قوی‌تر ظاهر خواهند شد و فرصت دوباره‌ای است که ورزشکاران ۲ کشور با هم دیدار کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی روسیه: نمی‌توانم ایرادی از میزبانی ایران بگیرم

وی با اشاره به حضور نمایندگان کشورمان در رقابت‌های رشته‌های قدرتی سیبرین‌شو روسیه ادامه داد: تیم ایران با آمادگی بسیار بالایی شرکت کرده بود. آن‌ها در همه مسابقات جهانی و بین‌المللی با سطح بسیار خوبی حاضر می‌شوند و در میزبانی‌ها نیز رقابت‌های سختی را انتظار داریم؛ به همین دلیل است که با تعدادی از بهترین ورزشکارانمان در مستریونیورس شرکت و یک طلای دسته ۱۰۰+ بادی‌بیلدینگ را نیز کسب کردیم.

رئیس فدراسیون پرورش اندام روسیه درمورد میزبانی ایرانی‌ها گفت: ایرانی‌ها آنقدر خوب عمل کردند که نمی‌توانم ایرادی از آن‌ها بگیرم. همه چیز در سطح بین المللی برگزار شد و ایرانی‌ها نشان دادند قابلیت میزبانی رقابت‌ها در بالاترین سطح دنیا را دارند. بنابراین نمی‌توانم به آن‌ها نصحیتی داشته باشم بلکه فقط باید از میزبانی با کیفیتشان تشکر و تقدیر کنم. در پایان نیز برای تمام مردم ایران و ورزشکاران خوب آن‌ها کمال آرزوی موفقیت دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ