شهادت مزد خدمت آیت الله رییسی بوده است

اقتصاد ایران: نوشهر - مدیرکل هسته گزینش توانیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: شهادت مزد خدمت آیت الله رییسی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا امیری صبح سه شنبه در مراسم معارفه مسؤول نمایندگی هسته گزینش شرکت برق غرب مازندران گفت: به مسئله گزینش در مضامین دینی در اعصار گذشته اشاره شده که نشان از خطیر بودن این موضوع است و ارتباط مستقیمی با اداره جامعه و مردم دارد.

وی افزود: در حال حاضر در یکی از بهترین دوران و در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم که حاصل زحمات امام راحل، شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز است، از همین رو حفظ نظام اسلامی بالاترین عبادت است و مزد خدمت به این نظام با خود خداوند است و شهید دکتر رئیسی مصداق همین امر بوده چرا که همواره در خدمت به این نظام و مردم متعهد بود.

حجت الاسلام امیری افزود: اصلاح جامعه وظیفه همه ماست و تمام هم و غم ما همین است و باید تلاش کنیم نظام اسلامی در همه قسمت‌ها از سلامت نسبی خوبی برخوردار باشد و قطعاً هرچه رضایت مردم بیشتر باشد، خداوند متعال راضی‌تر و ماندگاری نظام بیشتر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور فقید را گرامی داشت و با بیان اینکه در طول مدت خدمت باید همواره از فرآیندهای هسته گزینش با موفقیت عبور کنیم، افزود: برخی از فرآیندها با توجه به نیاز روز و تغییر وضعیت در صنعت برق نیاز به اصلاح و بازنگری دارند و داشتن سلامت اداری در پیشبرد خدمت رسانی مطلوب به مردم تأثیرگذار است، از همین رو باید افراد متخصص و متعهد به کار در صدر مسئولیت‌ها قرار گیرند تا یک سازمان سالم و پیشرو داشته باشیم.

مصطفی بابایی ضمن تبریک انتصاب مهندس فقان نژاد به سنگینی این مسئولیت حساس اشاره داشت و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله)، گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد و همه افراد باید نهایت همکاری را با مسئول گزینش جدید داشته باشند.

مولایی مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکتی منابع انسانی آن است که هسته گزینش تعیین کننده سرمایه‌گذاری مطلوب در این قسمت است و که اگر به طور صحیح اجرا شود، فواید آن نه تنها در خود شرکت بلکه در سطح جامعه تأثیرگذار خواهد بود. و

ی افزود: هر کدام از مدیران در معرفی افراد باید خود گزینش‌هایی از قبل داشته باشند تا در انتخاب افراد اصلح تسهیل صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ