دوره‌های مهدویت و رفع شبهات ویژه جوانان در هرمزگان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- سرپرست بنیاد مهدویت استان هرمزگان از برگزاری دوره‌های مهدویت و رفع شبهات ویژه جوانان در هرمزگان خبر داد.

امیر محمد رضایی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نیروی جوان از مهمترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و پیشرفت، رشد و تعالی هر جامعه‌ای در گرو پیشرفت جوانان آن جامعه است از این رو سرمایه‌گذاری در این حوزه باید مورد توجه همگان باشد چرا که جوانان، بازوهای قدرتمندی در دفاع و سازندگی کشور هستند.

وی با بیان اینکه طبق روایات بیشترین تعداد از اصحاب امام زمان (عج) را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: در راستای ساخت یک جامعه منتظر، مهدوی و انقلابی باید با نگاه ریزبینانه‌ای به برنامه‌ریزی دقیق و اختصاصی متناسب با علایق و سلایق نسل‌های جدید بپردازیم و جوانان جامعه را با کلام حق و آموزه‌های مهدوی مأنوس کنیم.

سرپرست بنیاد مهدویت هرمزگان بیان کرد: دشمنان اسلام و معاندین تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اعتقاد به منجی را در بین جوانان مسلمان و شیعه کم‌رنگ کنند در حالی که منجی‌گرایی در همه ادیان و مذاهب به شکل‌های مختلف دیده می‌شود و حتی غربی‌ها هم خود را برای حمایت از منجی‌های خودساخته خودشان آماده می‌کنند از این رو غفلت ما از تلاش برای آشنا کردن نسل‌های جدید موجب خواهد شد که در یار کشی حق و باطل کفه ترازو به سمت دشمنان اسلام سنگینی کند.

وی افزود: استکبار و صهیونیسم سرمایه‌گذاری کلانی برای راه انداختن موج اسلام هراسی و تحریف واقعیت‌های مهدوی به کار گرفته است تا با در هم شکستنِ افکار و باورهای ارزشی و اعتقادی نسلِ نوجوان و جوان که سرمایه‌های آینده ساز هر کشوری به شمار می‌آیند، جامعه را به سمت انحراف از واقعیتِ مهدوی حرکت دهد.

رضایی زارعی تاکید کرد: آموزش و توانمند سازی در حوزه آگاهی بخشیِ نسل جوان از ماهیت و واقعیت اسلام، ظهور، مهدویت، انقلاب و پاسخ مناسب، به موقع و کامل آن هم با ادبیاتی متناسب با فهم نسل جدید به شبهاتِ مهدوی ایجاد شده در اذهان عمومی از الزاماتی است که ما در بنیاد مهدویت خود را نسبت به آن مکلف کرده‌ایم از این رو بنیاد مهدویت استان، محتواهای آموزشی و نسبت به مسائل ارزشی، اعتقادی، مهدوی و انقلابی را با استفاده از مدرسین، اساتید، کارشناسان و متخصصین اعزامی از مرکز تخصصی مهدویتِ قم ویژه جوانان و با ادبیات و متناسب به سن آنان برگزار خواهد کرد.

سرپرست بنیاد مهدویت هرمزگان گفت: تشکیل کارگروه اختصاصی حوزه مهدویت ویژه مخاطبینِ جوان یکی دیگر از برنامه‌ های پیش روی بنیاد است که با مشارکت و همراهی خانه جوان بندرعباس انجام خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: نگاه ما در ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی فقط به مرکز استان نیز بلکه در تلاش هستیم تا با همراهی و همکاری ائمه جمعه بنیاد مهدویت را در تمام شهرستان‌های استان هرمزگان فعال کنیم و به این منظور رایزنی‌هایی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان انجام شده است.

رضایی زارعی خاطرنشان کرد: به مدیریت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز اعلام کرده‌ایم که آمادگی داریم در راستای تعمیق باورهای دینی با سیاست‌گذاری مشترک برای برگزاری دوره‌ها و تأمین محتوای مورد نیاز تلاش کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ