فرصت ۲۰ روزه به مدیران برای ثبت اشتغال

اقتصاد ایران: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان به تمامی مدیران استانی تأکید کرد تا پایان خرداد مشخصات تسهیلات اشتغالزایی خودرا در سامانه شفافیت و اشتغال بارگذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، صبح امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ سومین کارگروه اشتغال استان گلستان با حضور سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد.

سید محمد دهنوی در این جلسه با اشاره به حادثه دلخراش شهادت رئیس جمهور و همراهانشان گفت: موضوع اشتغال یکی از قول های رئیس دولت سیزدهم به مردم بوده و ما موظفیم همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تأکید کردند تمامی کارهای دولت بدون خلل باید انجام شود و مانیز به رسم شهید آیت الله رئیسی تا حصول نتیجه و تحقق وعده های خادم الرضا تلاش کرده و پیگیر آن هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بیان داشت: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی که در سال گذشته نسبت به موضوع اشتغال اهتمام داشته و فراتر از تعهدات خود به نتیجه رسیده اند تقدیر خواهند شد و در توزیع اعتبارات امسال نیز ویژه دیده می‌شوند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از ظرفیت ها و فرصت های موجود برای خدمت به مردم سرزمین برادری بهترین استفاده را کنیم.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم موارد زیادی برای نخستین بار به نفع مردم رقم خورد که یکی از آنان در حوزه اشتغال اعطا تسهیلات اشتغالزایی به اصناف و برخی مشاغلی بود که تاکنون مشمول این ردیف اعتباری نبوده اند.

دهنوی با اشاره به نگاه ویژه دولت مردمی به بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تصریح کرد: در سال جاری تسهیلات اشتغالزایی برای بانوان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان در الویت بوده و قطعاً مراکز علمی و دانشگاهی استان با ورود جدی تر به موضوع اشتغال می‌توانند به کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در استان نقش موثری داشته باشند.

وی اذعان کرد: سند ائتلافی مهارت استان یکی از مهمترین سندهایی است که با اجرای دقیق آن و هم افزایی هرچه بیتشر مدیران استانی می‌توان به رشد مشارکت اقتصادی استان کمک کرده و ملاک پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز ارائه مدرک مهارت و یا مدرک تحصیلی مرتبط است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تمامی مستندات تسهیلات اشتغالزایی باید در سامانه اشتغال و شفافیت منتشر شود و برای این کار تا پایان خرداد تمامی دستگاه های اجرایی مهلت دارند.

دهنوی افزود: تعهد ملی اعلام شده به استان در خصوص اشتغال ۲۳ هزارو ۹۷ نفر است که در حال یک هزارو ۴۷۹ نفر محقق شده و پیشرفت ۷ درصدی تاکنون داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نعهد ما ۲۵ هزار و ۳۸۰ نفر بوده که برای ۲۹ هزارو ۹۹۲ نفر با پیشرفت ۱۱۸ درصدی همراه بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ