ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانه کانون پرورش فکری استان کرمان آغاز شد

اقتصاد ایران: کرمان- ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمان از ششم تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۲ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و هفت مرکز فرهنگی‌هنری سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های حال خوش زندگی و علم و فناوری را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند.

همچنین علاقه‌مندان هفت تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی‌هنری نزدیک محل سکونت‌شان از عناوین، زمان تشکیل و هزینه کارگاه‌ها مطلع و جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

کتابخوانی، شعرخوانی، معرفی کتاب، بحث و نقد کتاب، قصه‌گویی، نقالی، شاهنامه‌خوانی، شناخت سرزمین، شناخت مفاخر و معرفی مشاغل از جمله عناوین کارگاه‌های کانون پرورش فکری هستند.

همچنین انواع کاردستی، نجوم، آشنایی با قرآن، داستان‌نویسی، شعرسرایی، خوانش متون ادبی، نوشتن خلاق، نقاشی، کلاژ، کاغذ و تا، سفالگری، عکاسی، صنایع دستی و هنرهای بومی، پویانمایی، فیلم‌سازی و نمایش خلاق از عناوین کارگاه‌های کانون پرورش فکری محسوب می‌شوند.

بر همین اساس، فعالیت‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی در اوقات فراغت برگزار خواهند شد.

این فعالیت‌ها جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق با رویکرد تربیتی و خانواده محوری انجام می‌شوند.

به علاوه جذب و پایدارسازی اعضا به‌ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان و مداخله همراهی و بهره‌مندی مؤثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون از جمله اهداف فعالیت‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است.

دستیابی به چرخه مؤثر تربیتی پرورش فکری با ارائه بسته‌های فرهنگی و تربیتی و خروج از کلاس‌ها و کارگاه‌های تک بعدی نیز از دیگر اهداف به شمار می‌رود.

همچنین بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر از سایر اهداف فعالیت‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ