هنرمندان درباره شهید رئیسی چه می‌گویند؟

اقتصاد ایران: هنرمندان نیز همچون سایر اقشار و طیف‌های مختلف مردم، به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات شهید رئیسی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در جریان سانحه سقوط بالگرد در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی، اقشار و طیف‌های مختلف مردم، به بیان ویژگی‌های این شهید پرداختند؛ در این میان، هنرمندان نیز با اشاره به خصوصیات و روحیات شهید رئیسی، در خصوص این شهید عرصه خدمت، مطالبی را بیان کردند.

شهید رئیسی برای اعتلای هنر کشور، اهتمام داشت

«عنایت بخشی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما اظهار کرد: شهید رئیسی برای پیشبرد و تعالی هنر مملکت ما تلاش‌های زیادی کرد، گفت: من طی سالیان گذشته کمتر رئیس جمهوری را مانند شهید رئیسی دیده بودم که اینچنین برای اعتلای هنر کشور اهتمام از خود نشان دهد.

وی با بیان اینکه ما همواره و همه جا شهید رئیسی را حاضر می‌دیدیم، گفت: خداوند متعال، مزد زحمات و تلاش‌های شهید رئیسی را با شهادت داد.

نحوه تعامل وزارت ارشاد دولت سیزدهم با هنرمندان در جریان حوادث سال 1401 مناسب بود

«بهروز افخمی» کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اظهار کرد: شهید رئیسی یک طلبه و روحانی بود و کار اصلی روحانیون هم در عرصه فرهنگی تعریف می‌شود؛ به طور کلی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های حوزه فرهنگی در دولت سیزدهم، عملکرد مناسبی داشتند که یکی از مصادیق این کارکرد مثبت را می توان در اتفاقات و اغتشاشات پاییز سال 1401 مشاهده کرد.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت شهید رئیسی در جریان حوادث سال 1401 و زمانی که ارتباط گیری با برخی هنرمندان سخت شده بود، از خود مدارا و سعه صدر بالایی نشان داد و فضا را برای بازگشت آن دسته از هنرمندان، باز نگه داشت.

افخمی گفت: من به این موضوع قائل نیستم که فوراً بعد از شهادت یک شخصیت، باید درباره او فیلم ساخته شود؛ معتقدم باید چند سال صبر کرد تا زمان بگذرد و آن موقع، سوژه را به صورتی کامل و از زوایای گوناگون برای مردم روایت کرد.

شهید رئیسی برای رفع مشکلات ما به وزیر ارشاد دستوراتی اکید داد

«کیانوش گرامی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو باخبرگزاری صداوسیما، اظهار کرد: شهید رئیسی، یک رئیس‌جمهور بسیار فعال بود و من افتخار این را داشتم که دو ماه پیش و در ماه مبارک رمضان، در ضیافت افطاری خدمت ایشان رسیدم.

وی عنوان کرد: خواسته من از شهید رئیسی در آن ضیافت افطاری، کمک به انجمنی بود که من، آقای بخشی و چند نفر دیگر از هنرمندان در آن مسئولیت داریم؛ شهید رئیسی در همان لحظه فوراً به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور داد که خواسته ها و نیازهای انجمن ما را برآورده کند؛ انصافاً من نیز ظرف این دو ماه گذشته، پیگیری‌های لازم را از سوی وزارت ارشاد دیده و حس کرده‌ام.

با حمایت‌های شهید رئیسی، بهترین نوع بیمه به هنرمندان ارائه شد

«کوروش زارعی» بازیگر سینما و تلویزیون نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداسیما با بیان اینکه مردان عرصه خدمت همچون شهید رئیسی هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهند شد، اظهار کرد: من عضو هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر هستم و یکی از نکات درخشان شهید رئیسی، اقدامات و پیگیری‌های مهم و مستمر در خصوص وضعیت این صندوق بود.

وی با بیان اینکه در دوره شهید رئیسی، نسبت به دوره‌ها و سنوات گذشته، بودجه بیشتری به صندوق اعتباری هنر اختصاص داده شد، گفت: ما در حال حاضر نزدیک به 40 نوع خدمت در صندوق اعتباری هنر به هنرمندان رشته‌های مختلف اعم سینما، تئاتر، موسیقی و ... ارائه می دهیم و با حمایت‌های رئیس جمهور شهید، بهترین نوع بیمه را برای هنرمندان در صندوق اعتباری هنر در نظر گرفته‌ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ