وزیر ارشاد:

شهید رئیسی بزرگترین حامی فرهنگ و هنر بود

اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوگواره سراسری «روز وداع یاران» آیت الله رئیسی را یکی از بزرگترین حامیان حوزه فرهنگ، هنر، شعر و ادب دانست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، به همت محافل ادبی نهاد، سوگواره ادبی «روز وداع یاران» با هدف گرامیداشت یاد شهدای خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان به صورت همزمان در استانها برگزار شد. این برنامه در تهران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در ساختمان ستاد مرکزی نهاد برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از احساسات اهالی قلم به رئیس جمهور فقید در قالب شعر و سروده، اظهار داشت: مایه مباهات ماست که آیت الله رئیسی، یکی از بزرگترین حامیان حوزه فرهنگ، هنر، شعر و ادب بودند. ایشان در محافل مختلف تشریف می‌آوردند و با گوش جان شنوای صحبت‌های عزیزان بودند و تا جایی که مقدور بود، تلاش می‌کردند اتفاقات خوبی برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رقم بخورد.

وی ادامه داد: من به نوبه خود از بانیان برگزاری این برنامه، اصحاب گرانقدر شعر و ادب، بزرگان حوزه کتاب و نشر و فرهیختگانی که در تمامی استان‌های کشور در برنامه «روز وداع یاران»، این فضای عاطفه و مهر و محبت گرد آمده‌اند، قدردانی می‌کنم. به فرمایش رهبر انقلاب، این اتفاق، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و مصداق «لایسدها شیء» است؛ شاید بتوان گفت این شخصیت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و حضورشان در بخش‌های مختلف خدمتگزاری، پدیده‌ای تکرارنشدنی بودند. ان‌شاءالله خداوند در حوزه خدمتگزاری برای مردم ایران، بهترین‌ها را در مسیر ارتقای ملت قرار دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ