شرکت در انتخابات اعلام وفاداری مجدد به نظام است

اقتصاد ایران: سنندج- استاندار کردستان گفت: حضور گسترده و شرکت در انتخابات اعلام وفاداری مجدد به نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه جمعه در نشست با حضور فرمانداران استان در سنندج ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و هیئت همراهشان اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان اندوهی بسیار بزرگ برای ملت ایران اسلامی است.

وی به مراسم تشییع باشکوه و میلیونی پیکر آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: هشتمین رئیس جمهور ایران در بدرقه‌ای باشکوه در آغوش امام هشتم آرام گرفت و به ابدیت پیوست.

وی اضافه کرد: رسانه و صداوسیما شاید توانستند گوشه‌ای اندک و محدودی از جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشان داده باشند و هیچ رسانه‌ای نتوانسته کیفیت حضور مردم همیشه در صحنه را به تصویر بکشد.

استاندار کردستان تاکید کرد: برای دیدن امام این صحنه‌ها باید در بین جمعیت بود و دید که مردم با چه شور و احساس عاطفی از همه طیف‌های اجتماعی در این تشییع جهانی، شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: مردم کردستان هیچگاه نگاه ویژه رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را به این استان فراموش نخواهند کرد.

زارعی کوشا ادامه داد: خدا را شاکریم که مردم قدرشناسی داریم که همواره وفاداری خود را به دولت سیزدهم با مشارکت گسترده و همدلی صمیمانه به ویژه در مراسم عزاداری شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه نشان دادند.

وی درباره تعبیر مقام معظم رهبری «فتح قله نزدیک است» اشاره کرد و ابراز داشت: فقدان شهید رئیسی بسیار سخت است اما بدون شک اداره امور کشور همواره به گونه‌ای خواهد بود که شرایط روز به روز بهتر و حرکت به سوی فتح قله طبق فرموده رهبر استمرار پیدا کند.

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شود

استاندار کردستان بر لزوم فراهم شدن تدابیر لازم برای انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مسیر اداره کشور بعد از فقدان رئیس جمهور بر اساس حاکمیت قانون در ایران و با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی استمرار دارد.

وی اضافه کرد: از هفته آینده با تدبیر و به صورت فشرده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده، آماده خواهیم شد.

وی همچنین از فرمانداران خواست تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم در استان را بکار گیرند و در حوزه زیرساختی مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

زارعی کوشا اضافه کرد: به لطف الهی شرایط کشور بسیار باثبات است و بدون هیچ مشکلی در اوج کیفیت با حضور میلیون‌ها نفر از مردم در کمال عشق و احساس، شهیدان راه خدمت بدرقه شدند.

زارعی کوشا تکالیف مسئولان با نگاهی به اتفاقات اخیر را روشن بیان کرد و گفت: همچنان که فضای کشور به تدبیر رهبری حکیمانه اداره خواهد شد و کارها طبق روال عادی ادامه دارد، در استان نیز به تبع کشور، این راه تداوم خواهد داشت.

نگاه انقلابی و مدیریت جهادی در انجام امور باید داشت

وی با تاکید بر اینکه با نگاه انقلابی و مدیریت جهادی با قوت به انجام امور پرداخت عنوان کرد: تا روزی که مسئولیت داریم به وظیفه خود عمل می‌کنیم و همه جلسات و برنامه‌ها با قوت برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی از عمق وجود برای حل مشکلات استان کردستان تلاش کرد، ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، افتتاح طرح‌های عمرانی، پیگیری مسکن ملی، سفرهای شهرستانی و دیگر امور با قوت در استان ادامه خواهد داشت.

وی به توجه هرچه بیشتر دولت سیزدهم به کردستان اشاره و اذعان کرد: در دولت شهید آیت الله رئیسی توجه به کردستان ویژه بود و این گفته شعار نیست کما اینکه از ۴۷ سفر استانی ریس جمهور، سه مورد آن به کردستان بود و در تدارک سفر چهارم بودیم.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: با استقرار دولت سیزدهم، کردستان در کانون توجهات دولت قرار گرفت و در طول عمر این دولت ضمن انجام سه سفر استانی، پروژه‌هایی نظیر راه‌آهن همدان سنندج، فرودگاه سقز و آب شرب سنندج که برخی ۲۰ ساله بودند، به اتمام و مرحله بهره‌برداری رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ