امداد و اسکان سیل‌زدگان در فریمان ادامه دارد+عکس

اقتصاد ایران: استاندار خراسان رضوی به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی و رسیدگی به روستاهای سیل‌زده به شهرستان فریمان سفر کرد.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه مشترک ستاد بحران شهرستان فریمان و ستاد بحران خراسان رضوی که در محل فرمانداری فریمان برگزار شد، اظهارداشت: در بررسی خسارت‌ها، ارزیابی در سه بخش مسکن و لوازم منزل توسط بنیاد مسکن، زراعت توسط جهاد کشاورزی و محور سوم در حوزه زیرساخت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود و جریان خدمت‌رسانی تا وضعیت عادی برای مدیریت اوضاع در فریمان حفظ شود.

وی افزود: حفظ جریان خدمت‌رسانی و تداوم آن تا وضعیت عادی برای مدیریت اوضاع در فریمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و ایمن‌سازی نیز به صورت همزمان دنبال خواهد شد. با توجه به بررسی‌ها و بازدیدهای صورت گرفته در شهرستان فریمان در موضوع امداد، اسکان، نجات و درمان اضطراری هیچ مشکلی نداریم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در تلاشیم مردم را در لایروبی، بیرون آوردن وسایل منزل از زیر آوار، اسکان و تغذیه موقت کمک بکنیم تا وضعیت عادی بشود. حفظ زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد‌ و اگر در جایی هم آسیب دیده باشد باید حتما تعمیر و تمهید شود.

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت برآورد و بررسی خسارت‌ها متذکر شد: در بررسی خسارت‌ها، ارزیابی در سه بخش مسکن و لوازم منزل توسط بنیاد مسکن، زراعت توسط جهاد کشاورزی و محور سوم در حوزه زیرساخت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی اعلام کرد: جبران خسارات وارد شده بعد از کارشناسی و جمع‌بندی فرمانداری انجام خواهد شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت. تأمین لوازم خانگی بنا بر تأیید بنیاد مسکن، تعمیر و ساخت مسکن، احیای قنوات و لایروبی مسیل‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/282

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ