نتایج اولیه دور دوم انتخابات مجلس در استان‌ها اعلام شد

اقتصاد ایران: بر اساس آمار غیررسمی اسامی نمایندگان راه یافته به مجلس در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح جمعه از ساعت ۸ صبح در ۱۵ استان کشور آغاز و با حضور گسترده مردم همراه شد.

این انتخابات در ۶۰ درصد شعب به صورت الکترونیکی برگزار شد و مردم بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نمایندگان خود را رهسپار مجلس کردند، در زیر نتایج غیر رسمی انتخابات مجلس را مشاهده می‌کنید.


نتایج اولیه انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر مشخص شد

با شمارش اولیه آرا در حدود ۵۰ صندوق رأی، طبق اعلام منابع آگاه، نتایج اولیه انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به ترتیب زیر است؛ ۱- منادی ۲- جعفری آذر ۳- نوین ۴- صدیقی ۵- آجودان زاده ۶- عبادی ۷- تاج الدینی ۸- فرهنگی


محمد طاهری از شبستر راهی بهارستان شد

در مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته ۱۴۰۲ که برگزار شد از ۱۰۱ هزار و ۷۸۳ نفر واجدین شرایط ۵۳ هزار ۸۸۲ رأی در انتخابات شرکت کردند که مشارکت ۵۳ درصدی را رقم زدند.

شهرستان شبستر با گستره ۲۷۵۰ کیلومترمربع و حدود ۱۳۹۲۳۸ نفری جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده که در مرحله اول ۲۳ داوطلب به رقابت پرداخته که در دور اول انتخابات آقای محمود طاهری با ۷۸۲۶ رأی و آقای حسین غیاثی با ۶۹۹۱ رأی حائز اکثریت آرا شده و در مرحله دوم انتخابات به رقابت پرداختند.

با مشخص شدن نتایج دور دوم، این محمد طاهری بود که از شبستر به بهارستان راه پیدا کرد.


نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

بر اساس نتایج اولیه محمد مهدی اسماعیلی منتخب دوم مردم میانه در مجلس لقب گرفت.

قبل از این نیز زهرا عبدالهی در دور اول موفق شده بود به مجلس راه پیدا کند.


رحیم کریمی در حوزه انتخابیه سمیرم از رقیب خود پیشی گرفت

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد.

بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات تا ساعت ۲۱ تمدید و شمارش آرا از ساعت ۲۱ آغاز شده است.

بر این اساس در حوزه انتخابیه سمیرم بر اساس اعلام آمار غیر رسمی تاکنون رحیم کریمی از رقیب انتخاباتی خود در این شهرستان پیشی گرفته است.

گفتنی است این نتایج قطعی نیست و قابل تغییر است.


اکبر پولادی پیشتاز شمارش آرا در لنجان

بر اساس آمار غیر رسمی تاکنون در حوزه انتخابیه لنجان اکبر پولادی در شمارش آرا پیشتاز است.

این نتایج هنوز قطعی نبوده و قابل تغییر است.


علی شیرین زاد از کرج به مجلس راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نتایج غیر رسمی علی شیرین زاد در دورم دوم انتخابات مجلس دوازدهم از کرج به مجلس راه یافت.


«علی خزایی» نماینده ورامین پیشوا و قرچک در مجلس دوازدهم شد

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک «علی خزایی» با اختلاف از رقیب خود پیشی گرفته است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

بنابراین گزارش، مطابق آخرین آمار در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک «علی خزایی» پیشتاز انتخابات است.


کاظم معتمدی فر از مشهد و کلات به مجلس راه یافت

بر اساس نتایج غیر رسمی کاظم معتمدی فر در دورم دوم انتخابات مجلس دوازدهم از مشهد و کلات به مجلس راه یافت.


منتخب جدید آبادان در مجلس معرفی شدند

بر اساس اعلام منابع موثق و نتایج غیر رسمی اعلام شده، «جواد سعدون زاده» و «سید محمد مولوی» به مجلس دوازدهم راه یافتند.

۲ کاندیدای دیگر مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان یعنی سید امیر موسوی جبیلی و صادق کمایی هر به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

سید محمد مولوی نماینده فعلی آبادان در مجلس است و جواد سعدون زاده هم بیش از این سابقه ۲ دوره نمایندگی مردم آبادان در خانه ملت را دارد.

شهرستان آبادان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول که اسفندماه سال قبل برگزار شد جلیل مختار با کسب ۲۰۵۷۶ رأی برای سومین بار به مجلس راه یافت.


احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت

بنا بر آمار غیر رسمی، احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه خدابنده با کسب بیشترین تعداد آرا به مجلس دوازدهم راه یافت.

براساس این آمار بیگدلی توانسته نزدیک به ۳۵ هزار رأی را به خود اختصاص دهد.

احمد بیگدلی سابقه نمایندگی مردم حوزه انتخابیه خدابنده در مجلس شورای اسلامی در دور دهم را دارد.


اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی از شیراز و زرقان راهی بهارستان شدند

سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان توانستند با کسب بیشترین آرا دو کرسی باقیمانده از انتخابات مجلس دوازدهم را به دست آورده و راهی بهارستان شوند.

پیش از این و در مرحله اول انتخابات، روح الله نجابت و جعفر قادری مستقیماً حدنصاب لازم برای حضور در مجلس دوازدهم را کسب کرده و منتخب مردم شیراز و زرقان شده بودند.


اسفندیار عبداللهی از حوزه انتخابیه مرودشت راهی مجلس شد

اسفندیار عبداللهی توانست در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم با کسب بیشترین آرا از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان راهی بهارستان شود.

حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان یکی از دو حوزه انتخابیه‌ای بود که در استان فارس انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شد و جمعه ۲۱ اردیبهشت به صورت نیمه الکترونیکی برگزار شد.

سیروس سجادیان رقیب وی در این رقابت بود که در مرحله اول انتخابات نیز در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد دوم شده بود.


«مصری» و «رنجبر» پیشتاز شمارش آرا در حوزه انتخابیه کرمانشاه

مطابق نتایج اولیه شمارش آرای شهری و روستایی در حوزه انتخابیه کرمانشاه «عبدالرضا مصری» و «فضل الله رنجبر» پیشتاز هستند و این اطلاعات مربوط به نتایج اولیه شمارش آرای شعب شهری و روستایی بوده و آمار تجمیع شده به طور رسمی اعلام نشده و جمع بندی آرای شعب هنوز نهایی نشده است.

بنابر این گزارش، مطابق با آخرین آمار و اطلاعات به دست آمده، «عبدالرضا مصری» پیشتاز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاهاست و پس از وی نیز «فض الله رنجبر» قرار دارد.

یادآور می‌شود، این آمار و نتایج غیرقطعی بوده و هیچ منبع رسمی تاکنون این آمار را تأیید نکرده است.


«هاشمی نیا» و «سپهوند» منتخب حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شدند

احسان یاوری بامداد شنبه در ستاد انتخابات لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی در سلامت و امنیت کامل به اتمام رسید، اظهار داشت: انتخابات مجلس با همراهی همه دستگاه‌های دخیل از جمله هیئت‌های اجرایی، فرمانداری، استانداری، هیئت‌های نظارت، عوامل انتظامی و… به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه براساس نتایجی که از دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی به دست آمده است، ۱۲۰ هزار و ۵ رأی مأخوذه داشتیم؛ تصریح کرد: از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۶۵۰ رأی صحیح و ۲۳۵۵ رأی سفید بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: از مجموع آرای صحیح، آرای نامزدها به این شرح است: «هادی هاشمی نیا» ۴۹ هزار و ۶۶۲ رأی، «رضا سپهوند» ۴۵ هزار و ۹۳۴ رأی، «محمدرضا ملکشاهی راد» ۴۰ هزار و ۸۲ رأی و «قدرت الله ایمانی» ۲۹ هزار و ۸۶۹ رأی.

یاوری اظهار کرد: با این احتساب، «هادی هاشمی نیا» و «رضا سپهوند» منتخبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی هستند که امیدواریم منتخبین شایسته ای باشند.


«عمران عباسی» و «علی کشوری» از مازندران به مجلس راه یافتند

رئیس ستاد انتخابات مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس نتایج رسمی، علی کشوری ۳۸ هزار و ۸۳۲ رأی، کمال علیپور خنکداری ۳۲ هزار و ۲۶۷ رأی، عمران عباسی کالی ۴۲ هزار و ۲۳ رأی و مصطفی معلمی ۳۶ هزار و ۸۰۹ رأی کسب کردند.

به گزارش مهر، با اعلام نتایج رسمی، عمران عباسی کالی و علی کشوری به عنوان منتخب مازندران به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد.


آریایی نژاد نماینده ملایر شد

با اتمام شمارش آرا و بنا به اعلان منابع غیر رسمی آریایی نژاد به عنوان نماینده دوم شهرستان ملایر در دور دوم انتخابات مجلس وارد مجلس شد.


سید حسن هاشمی در بیرجند پیش تاز است

براساس نتایج غیر رسمی سید حسن هاشمی در بیرجند پیش تاز دور دوم انتخابات مجلس در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف است.


ابراهیم فهیمی هفتمین منتخب استان اردبیل در مجلس

براساس اخبار دریافتی از منابع موثق ابراهیم فهیمی گیگلو در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز توانست با کسب ۴۸ هزار و ۶۳۰ رأی از رقیب پیشی گرفته و منتخب مجلس دوازدهم شود.

امیدعلی رعنایی نیز دیگر نامزد مرحله دوم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با کسب ۳۸ هزار و ۴۲۲ رأی نتوانست برای بار سوم نیز از رقبا پیشی گرفته و بهارستان نشین شود.

با پیروزی ابراهیم فهیمی گیگلو تکلیف هر هفت نماینده مردم استان اردبیل در مجلس مشخص شد تا هفتم خرداد شاهد راهیابی این ۷ منتخب به مجلس باشیم.

ترکیب ۷ نفره منتخبین استان در مجلس دوازدهم متشکل از علی نیکزاد ثمرین، صدیف بدری و احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، بابک رضازاده از حوزه مشگین‌شهر، وحید کنعانی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، محمد خوش سیما از حوزه انتخابیه گرمی، ابراهیم فهیمی گیگلو از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندور هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ