ارائه خدمات به مشتریان با ربات «مورنین»
اقتصاد ایران: عصر خودرو- «کمپانی چری» از راه اندازی یک ربات انسان نما با همکاری شرکت «ای آی موگا» خبر داد. این ربات هوشمند که مورنین (Mornine) نام دارد آغازگر تحولی انقلابی در ارائه خدمات به مشتری و تعامل در محیط های خرده فروشی خودرو خواهد بود. این ربات پیشرفته عملکرد بیونیک (الگوگیری از سامانهها، ساختارها و سازوکارهای طبیعت و جانداران) را با قابلیت های راه رفتن به صورت پیادهروی ترکیب می کند. مورنین که قرار است در نمایشگاه سالانه برند EXEED رونمایی شود، نحوه تعامل برندهای خودروساز با مصرف کنندگان را متحول خواهد کرد.
ویژگی های نوآورانه
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» مورنین با ارائه راهنمایی، اطلاعات خودرو و ارتباطات تعاملی از طریق قابلیتهای هوش مصنوعی، به مشتریان در فروشگاههای چری کمک خواهد کرد. ویژگیهای فنی منحصربه فرد، این ربات را در حوزه ساخت رباتهای خدمات به مشتریان، از نمونههای مشابه متمایز میکند. یکی از جنبه های کلیدی مورنین ویژگی های «بیومیمتیک» آن است. به این معنا که حالات صورت و حرکات بازو این ربات مانند انسان طراحی شده است تا باعث ایجاد تعامل و جذابیت بیشتر برای مشتریان شود. این ویژگی به مورنین اجازه میدهد تا ارتباطی احساسی، شهودی و دوستانه با مشتری برقرار کند.
حرکت با سرعت 4 کیلومتر بر ساعت
از دیگر ویژگیهای مورنین مکانیزیم حرکتی آن است. این ربات که از یک مکانیزم پیچیده برای حرکت روی دوپا استفاده می کند، میتواند تا سرعت 4 کیلومتر بر ساعت راه برود. این سیستم مکانیکی پیشرفته در جابهجاییها، عملکرد ربات در خردهفروشی پویا و بازدهی مناسب آن را تضمین میکند. مورنین با بهرهمندی از هوش مصنوعی مقیاس بزرگ در ایجاد ارتباط، از تعاملات پویا با انسان و ماشین پشتیبانی میکند. این ربات که مجهز به سناریوهای متنشده و دیالوگهای تطبیقی است، ویژگیهای تعامل صوتی چند نوبتی را ارائه میدهد. این قابلیت تضمین میکند که مورنین به طور موثر با مشتریان تعامل داشته باشد و پاسخهای مفید ارائه دهد.
خدمترسانی هوشمند به مشتریان
مورنین همچنین به کمک حسگرهای پیشرفته و هوش مصنوعی میتواند خدمات راهنمای جهتیابی به مشتریان، نمایشهای اکشن، ژستهای احوالپرسی و معرفی دقیق وسایل نقلیه را انجام دهد. طراحی مورنین نشاندهنده سطح بالایی از یکپارچگی فنآوری است و بر زیباییشناسی براق و آینده نگر تأکید دارد که با انتظارات پیچیده مصرفکنندگان مدرن همخوانی دارد. این طراحی نه تنها مورنین را از نظر بصری جذاب می کند، بلکه نمادی از فناوری پیشرفته ای است که چری و ای-آی موگا به آن شهرت دارند.
مورنین همچنین از فناوری چاپ صدا و تشخیص چهره استفاده میکند. این فناوریها ربات را قادر میسازد تا خدمات شخصیسازی شده را با شناسایی مشتریان بازگشتی و تطبیق تعاملات خود بر اساس ترجیحات و تعاملات قبلی آنها ارائه دهد. این سطح از شخصیسازی در ایجاد روابط با مشتری، مورنین را به یک ابزار کاربردی در فروشگاهها تبدیل خواهد کرد.
رویکرد آیندهنگر برای تعامل با مشتری
توسعه ربات انساننمای مورنین همسو با تحولات صنعتی گسترده ای است که در آن ابزارهای دیجیتال، از جمله هوش مصنوعی و رباتهای انساننما، برای تکمیل فعالیتهای انسانی استفاده میشوند. Chery و AI MOGA با اتخاذ این نوآوریها نه تنها مسیر توسعه فناوری در محصولات خود را پیش میبرند، بلکه با تحول دیجیتال در صنایع سراسر جهان، سازگار میشوند.

اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه