رییس اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی:

بخش خصوصی با دولت سیزدهم تعامل مناسبی دارد

اقتصاد ایران: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: بخش خصوصی با دولت سیزدهم هماهنگی بیشتری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارد و همین موضوع موجب شده تا گام های مثبتی برای رشد اقتصاد برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مازیار زند  اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای کاهش و رفع مشکلات بخش اقتصادی واحدهای تولیدی و بخش خصوص در دولت سیزدهم رقم خورد و رفع بخشی از قوانین دست و پاگیر از مهمترین این اقدامات در بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: برگزاری شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باعث تسهیل کسب و کارها و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شده است که باید به این مهم توجه بیشتری شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه کم و کاستی هایی نیز در بخش اقتصادی وجود دارد تصریح کرد: یکسری قوانین دست و پاگیر در حوزه تجارت و فعالیت تجار وجود دارد که از آن جمله رفع تعهدات ارزی است که باید برطرف شود.

وی گفت: چنین مشکلاتی باید توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین دولت با هماهنگی ها و پیگیری ها رفع شود چرا که برخی از قوانین بعضا با هم تناقض دارند و جلوی کارها را می گیرد که حتی دولت نیز در این زمینه مقصر نیست.

پیشرفت شرکت های دانش بنیان در دولت سیزدهم قابل ملاحظه است

زند به پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان در بخش صنایع اشاره کرد و گفت: در زمینه نانو تکنولوژی نسبت به دنیا فاصله زیادی نداریم که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی بر حمایت از دانش بنیان ها تاکید کرد و گفت: دانش بنیان ها ریسک پذیر هستند و دولت بایدآنها را مورد حمایت قرار دهد تا باعث رونق کسب و کارها شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی خواستار اختصاص بودجه بیشتری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان شد و افزود: این حوزه می تواند بخش تولید را فعالتر کند.

زند به راه اندازی واحد های راکد نیز در دولت اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز اقدامات موثری انجام شده است که به کسب و کارها رونق داده شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: اینک نیز باید به واحدهای فعال و فعلی توجه ویژه‌ای شود تا در اثر مشکلات به واحدهای راکد تبدیل نشوند که در این راستا هماهنگی ها و کار مضاعف مدیران و مسوولان را می طلبد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ