نکاتی در مورد انگشتر طلا و مزایای خرید انگشتر با روکش طلا

اقتصاد ایران: انگشتر طلا یکی از پرکاربردترین زیورآلاتی است که مورد استفاده بانوان و آقایان قرار می گیرد. معمولا افراد برای استفاده شخصی، هدیه و مراسم ازدواج اقدام به خرید انگشتر طلا با مدل های متفاوت خواهند کرد.

 با توجه به اینکه انگشتر هنگام انجام کارهای مختلف در دست قرار دارد، بهتر است هنگام خرید به مدل و ظرافت آن دقت نمایید. ما در این مقاله نکات لازم برای خرید انگشتر طلا و مزایای خرید انگشتر با روکش طلا را برای شما بیان خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

نکات لازم برای خرید انگشتر طلا

نکات مهمی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا برای خرید انگشتر طلا، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • مدل انگشتر را متناسب با سن خود یا فردی که برای آن انگشتر تهیه می کنید، انتخاب نمایید.

  • در صورتی که قصد دارید از انگشتر به طور مداوم استفاده نمایید، سبک های ظریف یا لبه دار را انتخاب نکنید.

  • عیار طلا تاثیر زیادی در میزان مقاومت، رنگ و قیمت آن خواهد داشت؛ هنگام خرید، انگشتری با عیار مناسب انتخاب نمایید.

  • سبک و مدل انگشتر را مطابق استایل غالب خود انتخاب کرده و ترجیحا از خرید سبک هایی با مد زودگذر پرهیز نمایید.

  • در صورتی که به فلزات مس، نقره یا نیکل حساسیت دارید، به جای خرید طلای سفید انگشتری با طلای بالاتر از 18 عیار انتخاب نمایید.

  • در صورتی که قصد کاهش هزینه های خود را دارید، می توانید انگشتری با روکش طلا خریداری نمایید. این انگشترها جلوه زیبایی داشته و گزینه مناسبی برای هدیه می باشند.

  • در صورتی که قصد خرید انگشتر با سنگ قیمتی را دارید، مدلی را انتخاب کنید که جنس دندانه های نگهدارنده سنگ از طلای سفید یا پلاتین باشد. دندانه هایی که از طلای زرد ساخته شده باشند، با ضربه ای کوچک دچار شکستگی شده و موجب جدا شدن سنگ قیمتی خواهند شد.

  • در صورتی که قصد خرید انگشتر فانتزی و ظریف دارید، از محکم بودن بند انگشتر اطمینان حاصل کنید؛ زیرا اگر بند انگشتر با طلای عیار بالا ضخیم نباشد، به راحتی دچار شکستگی خواهد شد.

  • در صورتی که قصد خرید انگشتر ارزان تر را دارید، مدل هایی ظریف و پرنقش انتخاب ننمایید؛ هرچه ظرافت و پیچیدگی انگشتر بیشتر باشد، دستمزد بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود.

  • برای اطمینان از اصل بودن انگشتر، درون بدنه آن را بررسی کنید؛ وجود حرف k در کنار عدد انگشتر، نشان دهنده این است که انگشتر از جنس طلا می باشد.

  • برای خرید انگشتر، به سایز انگشت و طول بند انگشت خود دقت نمایید؛ انگشترهای بزرگی که طولی بلندتر از بند انگشت شما را دارند، باعث آسیب دیدن مفصل شما خواهند شد.

  • برای خرید انگشتر، به فروشگاهی معتبر و با سابقه مراجعه کرده و رسید خرید طلا را دریافت نمایید.

نکات لازم برای خرید انگشتر طلا

برای هدیه به مردان چه نوع انگشتری انتخاب کنیم؟

قبل از خرید انگشتر طلا مردانه به رنگ پوست فرد توجه نمایید؛ معمولا با توجه به تناژ پوست آقایان، برای پوست های گرم از انگشترهای زرد و رزگلد و برای پوست های سرد، از رنگ سفید استفاده می کنند. علاوه بر این، رنگ شامپاینی و سیاه از مواردی هستند که در طراحی انگشتر طلا مردانه به کار برده می شوند. با توجه به اینکه انگشتر آقایان بیشتر از بانوان در معرض آسیب می باشد، بهتر است انگشتری با طلای کم عیار برای آنها انتخاب نمایید؛ هرچه عیار طلا کمتر باشد، مقاومت بیشتری داشته و دیرتر دچار شکستگی خواهد شد. معمولا برای مردان مسن، انگشترهایی با سنگ های قیمتی مانند یاقوت، عقیق، فیروزه، زبرجد و ... تهیه می کنند؛ اما در صورتی که فرد مورد نظر با ابزار سخت سروکار دارد، بهتر است از خرید انگشترهایی که دارای سنگ و جواهر قیمتی هستند صرف نظر نمایید.

چرا به جای انگشتر طلا، انگشتر روکش طلا تهیه کنیم؟

خرید انگشتر طلا زنانه یا مردانه علاوه بر جنبه مادی، از جنبه معنوی و احساسی برخوردار بوده و هدیه ای ارزشمند برای شخص مقابل خواهد بود. جدا از مواردی مانند ازدواج و مراسم رسمی، انگشتر روکش طلا می تواند جایگزین مناسبی برای مدل تمام طلا باشد؛ زیرا امروزه ارزش طلا به شدت رو به افزایش بوده و برخی افراد قادر به خرید یک انگشتر تمام طلا برای هدیه نمی باشند. به همین دلیل انتخاب انگشتری با روکش طلا 24 عیار، نشانگر اهمیت فرد مقابل بوده و هزینه شما را به شدت کاهش خواهد داد.

چرا به جای انگشتر طلا، انگشتر روکش طلا تهیه کنیم؟

خرید انگشتر با روکش طلا از گالری دانژه

گروه هنری دانژه یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم تزئینی و هنری می باشد. در این مجموعه، انواع تابلوهای هنری در سبک های مختلف، اکسسوری، زیورآلات زنانه و مردانه، دکوراتیو با تنوع بسیار بالا موجود بوده و با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می شود. در صورتی که قصد دارید انگشتر روکش طلا با مقاومت و کیفیت بالا تهیه نمایید، توصیه می کنیم از کارهای گالری دانژه دیدن فرمایید. انگشترهای این مجموعه در تنوع بسیار بالایی موجود بوده تا مورد پسند سلیقه ها و سنین مختلف قرار گیرند. تمامی محصولات دانژه با بهترین کیفیت و ماندگاری به شما تحویل داده شده و نیاز شما را برای خرید یک هدیه شیک و به یادماندنی، برطرف خواهند کرد.

سخن آخر

انگشتر طلا یکی از پرطرفدارترین زیورآلاتی است که برای تمام افراد قابل استفاده می باشد اما به دلیل قیمت بالا، می توان از انگشتر روکش طلا با کیفیت به جای آن استفاده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ