شرایط پیش‌خرید خانه در برج ‌های معتبر منطقه 22

اقتصاد ایران: شرایط پیش‌خرید خانه در برج‌های معتبر منطقه 22، مورد توجه سرمایه‌گذاران و خریداران ملک در این منطقه قرار دارد. در این شرایط، اطلاعات مهمی مانند قیمت واحدها، تسهیلات پرداخت، زمان تحویل وضعیت ساخت و تجهیزات ارائه می‌شود. این متن به عنوان راهنمایی کلی برای انتخاب ملک و برج مناسب برای سرمایه‌گذاری یا زندگی در منطقه 22 است.

اخبار شرکتها - منطقه 22 تهران یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود، وجود پروژه‌هایی همچون: مرکز خرید بام‌لند، ایران‌مال، دریاچه چیتگر و غیره سبب متمایز شدن این منطقه از دیگر مناطق تهران شده است. برج‌های معتبری به‌صورت پیش‌فروش در این منطقه در حال ساخت، تکمیل و تحویل هستند که شرایط فوق‌العاده‌ای را دارند.

افزایش قیمت املاک، قدرت خرید متقاضیان مسکن را پایین آورده است، به همین منظور افراد بسیاری به سراغ پیش‌خرید پروژه‌ها در مناطق مختلف می‌روند؛ اما پیش‌خرید ملک در منطقه چیتگر، یکی از راه‌های معتبر و ایمن سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید.

باتوجه‌به تورمی که همه ما شاهد آن هستیم، شما با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های معتبر منطقه 22 همانند: پروژه شهرک شهید خرازی، پروژه تریتیوم vip و پروژه نارنجستان ۵ نه‌تنها سرمایه خود را چندین برابر می‌کنید؛ بلکه با مبلغی متناسب و شرایط پیش خریدی عالی، صاحب ‌خانه‌ای فول‌امکانات نیز می‌شوید.

آمار نشان‌دهنده این است که متقاضیان بیشتری برای پیش‌فروش پروژه‌های منطقه 22 وجود دارند. این استقبال بی‌نظیر به دلایل مختلفی همچون: دسترسی‌های فوق‌العاده ارتباطی، داشتن امکانات رفاهی - تفریحی بسیار و خوش‌آب‌وهوا بودن این منطقه است. در ادامه متن، شما اطلاعات بیشتری را در مورد برج‌های معتبر منطقه 22 تهران کسب خواهید کرد.

آشنایی با امکانات و رزومه سازنده پروژه تریتیوم vip برای پیش‌خرید

یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها برای پیش‌خرید ملک، پروژه تریتیوم vip است؛ زیرا شرکت خوش‌آوازه نیکان سازه سدید، ساخت آن را به عهده دارد. پروژه تریتیوم vip یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های منطقه 22 تهران محسوب می‌شود. برای آن که اطلاعات دقیق‌تری در مورد این پروژه کسب کنید در متن ذیل، امکانات و روزمه سازنده این پروژه را بیان کرده‌ایم:

رزومه سازنده پروژه تریتیوم vip

نیکان سازه سدید، یکی از رزومه‌دارترین و معتبرترین شرکت‌های سازنده خوشنام در منطقه 22 تهران است. اگر بخواهیم رزومه این شرکت را ذکر کنیم پروژه تریتیوم 1، پروژه تریتیوم 2، پروژه تریتیوم 3، پروژه تریتیوم 4 و برج‌های تریتیوم البرز از جمله پروژه‌های مدرن ساخته شده این مجموعه هستند.

شما با وجود این شرکت، هیچ‌گونه نگرانی از بابت پیش‌خرید و تحویل آن نخواهید داشت؛ زیرا قراردادهای نیکان سازه سدید، آن‌قدر دقیق و واضح است که حتی قیمت قطعی، طبقه واحد و حتی تعهد پرداخت خسارت و دیرکرد در تحویل هم در آن قید می‌شود.

امکانات فوق‌العاده پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم vip جزو پروژه‌هایی است که در بهترین موقعیت منطقه 22 تهران قرار گرفته است و از طرفی دیگر دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند هر کسی را برای پیش‌خرید ترغیب ‌کند، این امکانات عبارت‌اند از:

  • سالن جشن و مراسم
  • فضای بازی کودکان
  • مهدکودک
  • لابی مجلل و هتلینگ
  • سالن ورزشی
  • سالن GYM
  • آسانسور پانوراما
  • استخر سونا جکوزی به‌صورت جداگانه برای خانم‌ها و آقایان
  • صندوق امانت
  • جاده تندرستی
  • پد هلی‌کوپتر
  • کافی‌شاپ و کتابخانه
  • کارواش اختصاصی
  • خشک‌شویی اختصاصی

اگر به دنبال شیک‌ترین برج برای پیش‌خرید در منطقه 22 هستید، پروژه تریتیوم vip بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

موقعیت و دسترسی پروژه شهید خرازی منطقه 22

یکی از محله‌های نوساز و جدید در منطقه 22 تهران، پروژه شهید خرازی است که به سبب موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده آن از آب‌وهوای خوبی برخوردار است. این شهرک در بخش غربی دریاچه شهدای خلیج‌فارس واقع شده است و به دلیل لوکیشن مکانی بی‌نظیری که دارد، دسترسی‌های مناسبی به بلوار اردستانی و بلوار پژوهش برای ساکنین فراهم شده است.

امکان تردد از آزادراه تهران – کرج، اتوبان شهید فهمیده، اتوبان فتح و بزرگراه شهید لشگری با توجه به نزدیک بودن بلوار اردستانی به شهرک خرازی برای ساکنین این شهرک وجود دارد. البته شاهراه‌های اصلی تهران از قبیل: بزرگراه‌های شهید خرازی و شهید همدانی امکان تردد به دیگر نقاط شهر را برای ساکنین این منطقه میسر کرده‌اند.

با درنظرگرفتن پتانسیل گسترش و پیشرفت این شهرک، پیش‌خرید واحدهای این پروژه، گزینه بسیار سودآوری برای شما خواهند بود.

شرایط پیش‌فروش و اقساط پروژه نارنجستان ۵

یکی دیگر از برج‌های معتبر منطقه 22 تهران، پروژه نارنجستان ۵ است که موقعیت مکانی و امکانات رفاهی آن باعث شده است تا سرمایه‌گذاران بسیاری، به دنبال پیش‌خرید واحدهای آن باشند. پیش‌فروش پروژه نارنجستان ۵ در جرگه پروژه‌های تعاونی ساز قرار دارد.

شرکت‌تعاونی ابنیه آکام که خود روزمه درخشانی را در بین تعاونی های معتبر منطقه ۲۲ کسب کرده است، ساخت این پروژه را به عهده گرفته است. عرضه این پروژه به صورت دو دانگی و قیمت آن علی‌الحساب است و بر حسب پرداختی اعضا انتخاب واحد و طبقه آن در هنگام نازک‌کاری صورت‌گرفته و مشخص می‌شود.

قیمت امتیاز این پروژه 70 میلیون تومان است و شما باید مبلغ 800 میلیون تومان را نقد پرداخت کرده و باقی‌مانده آن را در دو قسط 250 میلیون‌تومانی تسویه کنید. در این صورت برای دو دانگ، مبلغ واریزی برای زمین و تراکم 1 میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد بود، به عبارتی قیمت پروژه نارنجستان ۵ متری 26 میلیون تومان اعلام گردیده است.

اگر شما نقدینگی کمی دارید با پیش‌خرید این پروژه، می‌توانید سودآورترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید.

با توجه به مطالب گفته شده در این مطلب، حال نوبت شما است که گزینه هوشمندانه‌ای را برای سرمایه‌گذاری در این برج‌ها انتخاب کنید. شما می‌توانید برای انتخاب مسیری درست و سودآور، از مشاورین املاک دیار 22 نیز راهنمایی و مشاوره بگیرید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ