رونمایی از کتاب‌عکس «اربعین در 40 کشور جهان» در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

اقتصاد ایران: آیین رونمایی از کتاب‌عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» به همراه نمایشگاه «۴۰ نما از اربعین» در سالن جلسات خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی از کتاب‌عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» به همراه نمایشگاه «۴۰ نما از اربعین» در سالن جلسات خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین احمدی قمی» معاون بین الملل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، استاد محمدعلی مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور، حمید مکارم مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قم، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، نمایندگان عتبه مقدسه حسینی در ایران و برخی از شخصیت‌های فرهنگی، دینی و رسانه‌ای در این مراسم حضور داشتند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در این جلسه با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای و بین‌المللی مراسم اربعین بیان داشت: اربعین میتواند یک محتوای قوی را به جهان ارائه کند، بیش از ۱۰۰ ملیت در زیارت اربعین شرکت میکنند و شاهد گسترش برنامه‌های اربعین در کشور‌های مختلف جهان هستیم. مراسم‌های پیاده‌روی به یاد اربعین در بسیاری از کشور‌ها با حضور گسترده پیروان و محبان اهل‌بیت(ع) برگزار میشود که این قضایا چیزی جز اعجاز نیست.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از فعالیت‌های خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا در پوشش خبری رویداد اربعین ۱۴۴۵ به زبان های مختلف برپا شد که مورد بازدید حاضران در مراسم قرار گرفت.

گفتنی است خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) ـ ابنا در اربعین سال جاری علاوه بر استقرار در مسیر پیاده‌روی اربعین و پوشش به لحظه این رویداد، مراسم اربعین در ده‌ها کشور جهان را نیز در قالب عکس و فیلم پوشش داد که گوشه‌ای از این فعالیت‌ها در کتاب عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» به نمایش گذاشته شد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ