انجام آسان معاملات ارزی با صرافی بیت پین

اقتصاد ایران: در سال‌های اخیر صرافی‌های داخلی نیز مانند صرافی‌های خارجی رو به گسترش قدم برمی‌دارند و در حال حاضر تعداد قابل توجهی از آن‌ها در حال ارائه خدمات در بازار ارزهای دیجیتال به مشتریان خود هستند.

 صرافی بیت پین یکی از صرافی‌های ایرانی است که توانسته از سال ۱۳۹۹ تاکنون تعداد زیادی از مشتریان را به سوی خود جذب کند و با ارائه خدمات و امکانات مناسب در جهت رفع نیاز مشتریان ایرانی برآید. این صرافی هم به صورت فروشگاهی است و هم کاربران می‌توانند از بازار معاملاتی آن استفاده کنند. در ادامه مطلب بیشتر با این صرافی آشنا شده و امکانات و ویژگی‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

معرفی صرافی بیت پین

صرافی بیت پین یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی به شمار می‌آید که بیش از ۳۰۰ رمز ارز در آن قابل خرید و فروش است و در ازای هر معامله به طور میانگین ۰.۳۵ درصد کارمزد از معامله گران دریافت می‌شود. کمترین میزان خرید در Bitpin مبلغ صد هزار تومان است و مشتریان می‌توانند دارایی‌های خود را درون کیف پول آن نیز نگهداری کنند.

این صرافی امنیت سرمایه مشتریان خود را از طریق سیستم احراز هویت دو عاملی و تکنیک COLD STORAGE تامین می‌کند. مجموعه بیت پین دارای یک تیم حرفه‌ای و معمولا نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف است که زیر نظر شرکت سنا ایمن مبادله فعالیت می‌کند.

صرافی بیت پین چه امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟

صرافی بیت پین از تنوع خدمات بالایی برخوردار است که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

تنوع رمز ارزها

متنوع بودن رمز ارزهای قابل معامله در یک صرافی قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار معامله گران قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند از ظرفیت بازار به‌صورت گسترده‌تری بهره ببرند. صرافی بیت پین در حال حاضر بیش از ۳۰۰ رمز ارز را در لیست خود دارد که در بین صرافی‌های ایرانی مقدار قابل ملاحظه‌ای به شمار می‌آید.

ارائه وام

صرافی بیت پین از معدود صرافی‌هایی است که به مشتریان خود و بر اساس شرایط و ضوابط مشخص وام ارائه می‌کند. بر همین اساس دارایی کاربر به عنوان وثیقه در صرافی نگهداری شده و پس از تسویه وام آزاد می‌شود. کاربران خود می‌توانند زمان بازپرداخت را تعیین کرده و محدوده زمانی وجود ندارد. این ویژگی صرافی بیت پین منحصر به فرد است و ایده‌ای خلاقانه در بین تمامی صرافی‌های ایرانی به شمار می‌رود.

بازار معاملاتی تتری و تومانی

کاربران صرافی بیت پین می‌توانند هم به صورت تتری معاملات خود را انجام دهند و یا از واحد ارز تومان جهت خرید و فروش خود استفاده کنند.

 صرافی بیت پین دارای اپلیکیشن اختصاصی است که بر روی نسخه‌های اندروید و ویندوز به صورت جداگانه قابل‌اجراست.

رابط کاربری آسان

سادگی و رابط کاربری آسان یک پلتفرم معاملاتی یکی از اساسی‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. صرافی بیت پین با داشتن یک رابط کاربری ساده و قابل فهم انجام معامله را برای مشتریان آسان و جذاب کرده است.

امکان ساخت هشدار برای تغییر قیمت‌ها

در صرافی بیت پین این امکان وجود دارد که با انجام تنظیمات مورد نظر با رسیدن قیمت به نقطه از پیش تعریف شده توسط کاربران هشداری برای آن‌ها از طریق ایمیل، پیامک و یا درون برنامه ارسال شود.

ارائه اخبار و برنامه‌های آموزشی

از دیگر ویژگی‌هایی که صرافی بیت پین دارد، بخش آکادمی آن است که اخبار و اطلاعات مهم را در سطح‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد و گاها با تهیه برنامه‌های آموزشی به بالا بردن سطح آگاهی کاربران خود کمک کرده است.

تامین امنیت و حریم شخصی کاربران

امنیت حساب کاربری و حفظ اطلاعات شخصی هر فرد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که معامله گران و سرمایه گذاران با آن مواجه هستند. صرافی بیت پین ادعا کرده است که افراد بعد از آنکه در صرافی آن‌ها احراز هویت را انجام می‌دهند اطلاعات مربوط به آن‌ها در فضایی آفلاین نگهداری می‌شود. در صورتی که فردی بخواهد وارد حساب کاربری شما شود، با محدودیت مواجه می‌شود و بدون و با ورود رمز اشتباه ایمیلی برای کاربر ارسال شده و حساب به صورت موقت مسدود می‌شود.

از طرف دیگر کاربران این امکان را دارند تا با فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای، ضریب امنیت را افزایش داده و کار را برای افراد سود جو پیچیده‌تر می‌سازند. صرافی بیت پین داده مربوط به مشتریان خود را در چندین سرور مختلف نگهداری کرده و دائما از آن‌ها نسخه پشتیبان می‌گیرد.

کارت هدیه صرافی بیت پین

یکی دیگر از امکاناتی که صرافی بیت پین برای کاربران خود فراهم کرده است امکان صدور کارت هدیه است. این کارت‌ها در طرح‌های متنوع و بر اساس ارزهای دیجیتال مختلف قابل دریافت هستند.

شبکه‌های اجتماعی فعال

صرافی بیت پین دارای شبکه‌های اجتماعی فعالی بوده و بیشترین فعالیت خود را در فضاهای مجازی تلگرام و اینستاگرام به انجام می‌رساند.

پشتیبانی مناسب

کاربران صرافی بیت پین راه‌های ارتباطی متفاوتی مانند تماس تلفنی، چت آنلاین، ارسال ایمیل را در اختیار داشته و علاوه بر آن می‌توانند سوالات خود را در کانال تلگرام مطرح کرده و ربات مربوطه پاسخ مرتبط را ارسال خواهد کرد. تیم پشتیبانی صرافی بیت پین ۲۴ساعته آمادگی پاسخگویی به مشتریان با بهترین ادبیات ممکن را دارد.

تسویه حساب لحظه‌ای

یکی از ویژگی‌های قابل توجه صرافی بیت پین امکان تسویه حساب ریالی به صورت لحظه‌ای است. این کار از طریق بانک آینده امکان‌پذیر بوده و تجربه‌ی لذت بخشی برای مشتریان فراهم کرده است.

سخن نهایی

در این نوشته سعی بر آن بود تا هر چه بیشتر شما را با صرافی بیت پین آشنا کنیم و امکانات و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. در یک نگاه اجمالی می‌توان گفت که در این صرافی تنوع رمز ارزهای قابل معامله زیاد است؛ به طوری که کاربران آن می‌توانند بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف را در آن مبادله کنند. بیت پین به لحاظ اعتبار و امنیت در سطح مناسبی قرار دارد و احراز هویت در آن تنها طی کمتر ۲۴ ساعت و به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. کارمزدهای معاملاتی در این صرافی به صورت سطح‌بندی است و به طور میانگین ۰.۳۵ درصد محاسبه می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ